Wp ci bize gönderme mi yapıyor?

Sponsorlu Bağlantılar

ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Dandroid olmayabilir ama andırıyoit ;;;)));););;;;;))
 
  • Beğen
Tepkiler: Rock Ve Roll, emz ve B.A.R.O.N


Revengeful

Emekli Yönetici
Şimdi kimse wp a yada Windows a takma isim bulamadı mı :D

Bu mesaj 8.1 inci pencereden atıldı.
Windows kullanıyorum>>>>> Pencere kullanıyorum>>>>> Tencere kullanıyorum. İnternete tencereden bağlanıyorum falan diye can sıkıntısı ile bir şeyler yazayım dedim
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: emz, B.A.R.O.N ve EmekHırsızı
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
  • Beğen
Tepkiler: lazye ve emz


Üst Alt