Wp ci bize gönderme mi yapıyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Serhan

Serhan

Üye
Toplanın wp forumu :D
@YpKpY @papakudioflu @bulutsuzgece @Sensation @Aybin.Kiliç @luckyseven @suyunsesi @@Serhan @...... Ve nice sayamadığım. Ezberden bu kadar çıktı :ehe Uygulamaylan yazamıyorum isimleri :D

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]
Adminlerimizi niye topladın şimdi :zzz: Adımı doğru düzgün etiketleyen ilk kişi bravo :D
 


emz

emz

Üye
Adminlerimizi niye topladın şimdi :zzz: Adımı doğru düzgün etiketleyen ilk kişi bravo :D


Dostum Ali Kemal abimiz gelir, Özgür abimiz gelir ortalık şenlenir. Sıkıntı yok. Takılıyoruz burada. Ama ismi ilk kullandığın gün dikkatimi çekmişti. Neden ismine @ koydun ki? Zaten etiketlerken geliyor. İki kez koymak gerekiyor :D

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Toplanın wp forumu :D
@YpKpY @papakudioflu @bulutsuzgece @Sensation @Aybin.Kiliç @luckyseven @suyunsesi @@Serhan @...... Ve nice sayamadığım. Ezberden bu kadar çıktı :ehe Uygulamaylan yazamıyorum isimleri :D

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]
Sorun yoksa devam
 
emz

emz

Üye
Toplanın wp forumu :D
@YpKpY @papakudioflu @bulutsuzgece @Sensation @Aybin.Kiliç @luckyseven @suyunsesi @@Serhan @...... Ve nice sayamadığım. Ezberden bu kadar çıktı :ehe Uygulamaylan yazamıyorum isimleri :D

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]


Kuyruk acısı değilde sadece wp'de maxicep uygulaması olduğunda bazı arkadaşlar bizim bu uygulama imzamıza karşı çıkmışlar. İşte niye onlarda var da bizde yok diye. Bende onlara inat yazdım ;) :D

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N ve Serhan
Serhan

Serhan

Üye
Dostum Ali Kemal abimiz gelir, Özgür abimiz gelir ortalık şenlenir. Sıkıntı yok. Takılıyoruz burada. Ama ismi ilk kullandığın gün dikkatimi çekmişti. Neden ismine @ koydun ki? Zaten etiketlerken geliyor. İki kez koymak gerekiyor :D

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]
Başka alacak nick yoktu :D
 
  • Beğen
Tepkiler: emz
emz

emz

Üye
Sırf bu imza için; yeni telefon aldım, üst modele geçtim ama uygulamadan silindi diye ona geçmiyorum. İnatla da güncellemiyorum. Kendi halimizde eğleniyorduk işte. Kaldırdılar sonradan fark ettik. Edenlerde yüklemedi güncellemeyi:) Kendi halimizde takılıyoruz işte :)

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
Serhan

Serhan

Üye
Sırf bu imza için; yeni telefon aldım, üst modele geçtim ama uygulamadan silindi diye ona geçmiyorum. İnatla da güncellemiyorum. Kendi halimizde eğleniyorduk işte. Kaldırdılar sonradan fark ettik. Edenlerde yüklemedi güncellemeyi:) Kendi halimizde takılıyoruz işte :)

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]
1000. Bğenşmi sen yaptın :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: emz
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Bravo Galataserhan...
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Şimdi kimse wp a yada Windows a takma isim bulamadı mı :D

Bu mesaj 8.1 inci pencereden atıldı.
 
  • Beğen
Tepkiler: emz
emz

emz

Üye
Şimdi kimse wp a yada Windows a takma isim bulamadı mı :D

Bu mesaj 8.1 inci pencereden atıldı.


Şu am öyle görünüyor:D

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Şu am öyle görünüyor:D

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]
Belkide herkes windows u seviyordur fakat phone unu sevmiyordur windows a hakaret olmasın diye birşey demiyordur :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: emz
emz

emz

Üye
Belkide herkes windows u seviyordur fakat phone unu sevmiyordur windows a hakaret olmasın diye birşey demiyordur :ehe


Olabilir. Neden olmasın :) Yılbaşından sonra bizde de bilgisayar gibi çalışacak Windows. Sistemler birleşince yani. Exe falan da çalışacak deniyor. Bekleyip göreceğiz.

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
beats

beats

Üye
Asıl mesele:
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Yapılan:
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Sonuç:
:locked2:

(Bu şirketler bize çalışmadığı halde bir şeyler yapıyoruz, ya bir de bize çalışsalardı ne olurdu kim bilir... 2₺ için adam öldürenlerle aynı kafada olurduk sanırım.)
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper ve emz
0MG90

0MG90

Üye
Takma isim bulmaya gerek yok ben şahsen Android ve iOS a göre o sistemi boş bir şey görüyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N

by-pegasus

Üye
Savas acalim wp ye :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Internet Explorer :islik
 
  • Beğen
Tepkiler: emz, B.A.R.O.N ve Serhan
Serhan

Serhan

Üye
925 kullansamda ios bi başka evrende anlatılamaz...
İpad den ve 5c den biliyorum :D Kızmayın ama WP ile İOS u karşılıştırmak , Şahin ile LamborCini yi karşılaştırmak demektir :D Daha wpnin maalesef rahat 1yılı var...
Bravo Galataserhan...
:D Teşekkür ederim bu arada ilk değiştirdiğim nickim oydu :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
emz

emz

Üye
Internet Explorer :islik


Bence de kullanmamışsınız. Umarım bir gün denersiniz çünkü kullansanız chrome görmek istemezsiniz. :ehe. Kullanmadan pc muamelesi yapmayın;)

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]
 
  • Beğen
Tepkiler: Rock Ve Roll ve Serhan


Üst Alt