WP 8 vs Apple

  • 11 Eylül 2013
  • 2200 Okunma
  • 60 Cevap

  1. arkadaşlar önümde iki seçenek var biri 4s biri lumnia 820 hangisini tercih edeyim sizce wp 8 in özellikleri nedir ben oyun oynamam sadece uygulama açısından soruyorum sosyal ağlar vs örneğin face ve twitter daki bildirimler vs nasıl geliyor telefona
     


    Yazan: dmatias
  2. Ben L820yi severeck aldım çıktıktan 1 2 ay sonra felan , eksik çok :) Ama ben memnunum :)
    Sabırlı bir kullanıcıysan WP8 al derim ama Iphone'nun ekranı vs onlarda hoşuma gidiyor ,
    Iphoneda uygulamalar WP8 e gore sorunsuz ve her uygulama mevcut , Iphonedan yanayım :)

    Çünkü o telefon senı uzun sure götürmeli Teknik servis açısındanda Apple iyi
     
  3. Eğer ekran boyutu benim için önemlidir diyorsan telefonun ağırlığı pek ilgilendirmez diyoran bide uygulama sayısı beni ilgilendirmez ben face twiitter instagram whatsap yeter diyorsan bide telefonun kullanılabilirliği pek umursamam diyorsan L820 :) arkadaşında dediği gibi eksiklikler var ama şubata kadar neredeyse çoğu eksiklik giderilmiş telefon çok güzel olacak ama fiziki olarak bakacak olursak L820 bana artık ağır gelmeye başladı ne yalan söylim. Ama işletim sistemi çok stabil kasma donma yaşamazsın bile. Yani işletim sistemi stabilliği iphone dan az değil ama kullanılabilirlikte biraz sıkıntı hani hızlı ayarlar yada bildiirm merkezi yok. Onun dışında telefon güzel. Benim için ekran önemli 4s in ekranı küçük geliyor bana. L820 nin fiyatı da uygun hem.
     
    maydinmaydin bunu beğendi.
  4. Şu apple etkinliğinden sonra cihazımı daha çok sevmeye başladım resmen.. :D bence araştır kafana yatarsa 820 al arkadaşım 4s almak akıl karı değil 1500 küsur lira o telefon
     
  5. iPhone al derim.WP 8 daha tam oturmadı.Microsoft'un açıklamasına göre her WP8 olan telefonlar çıkış tarihinden 2 yıl boyunca destek verilecekmiş.Üstelik WP8 pek tutulmayan bir işletim sistemi.iPhone alırsan hem 2. elde satarken zarar etmezsin hemde telefon kullanmanın tadını çıkarırsın.
     
    respection123 bunu beğendi.
  6. Lumiaya S40 Yazılımıda Atsalar Lumia :spr
     
    FeRhAt0152 bunu beğendi.
  7. 4S daha mantıklı dursada Lumia serisi farklılık yaratıyo herkesin elinde yok ve sistem stabil W8 geçmeden önce binlerce kez düşündüm ama sonunda kararı Lumia'dan yana verdim 4s alacağına o parayı vereceğine 1.200 küsüre Lumia 920 ' al 1400 veriyosun Lumia 925 al gerçekten sistem tam oturmamış fakat bütün gereknisimlerimi görüyor tek tük eksik yönleri var fakat elbet giderilcek bunlarda iyi düşün :)
     
    dakamon bunu beğendi.
  8. Doğru demiş. Fiyat performansta lumialar iyi gerçekten. Geri kalan senin telefonu eline aldığındaki hissettiğindir.
     
  9. lumia 820 şu and hepsi burada com da 840 lira kaçırma !!
     
  10. Kardeşim lumia 820 kullanıyorum telefonun şarj soketinde bir problemden dolayı servise verdim ve bu sure içerisinde iphone 4 kullandım. 1 ay falan yani. Bu süreçten önce lumiadaki bazı sorunlardan dolayı iphone 5 almayı duşunuyodum ve kullandıktan sonra kesinlikle vazgeçtim. Çok sıkıcı geldi bana iphone. Wp8in sorunları var evet ama ios da beklediğim gibi bir sistem değil whatsappda bildirimlerde falan yeterince sorun var hele benimki 4 olduğu için whatsappda mesaj yazarken bile kasıyodu telefon. Ama o bildirim sistemini hala arıyorum elim gidiyo arada. Wp8 çok daha güzel bir sistem bence ama benim kendi fikrim bu. Tavsiyem emanet falan bul kullan ikisini de. O zaman verirsin kararını hangisi sana daha uygun
     
  11. Kesinlikle 4s
     
  12. 4s ile 820 yi kıyaslamak çok saçma zaten tartışmasız 4s tabii fiyat farkını göze alırsan ayrıca lütfen konu açan arkadaşlar forumu biraz inceleyip konu açsalar iyi olacak forumda defalarca buna benzer konu açıldı lütfen biraz araştırmacı olalım
     
  13. 4s almaktansa 820 al.
     
  14. 4s almak daha mantıklı L820 ile kıyaslarsak.
     
  15. Neden tabi ki 4s onu da açıklarsanız
     
  16. bunlar saymakla bitmezki hangisinden başlıyım ama en önemli neden apple telefon piyasasında altın değerinde değerinden hiç bir şey kaydetmiyor günümüz teknolojisinde her geçen gün yeni cihaz çıkıyor alırsın 1500 4s 2 ay sonrasında 1300 1 sene sonrasında en kötü ihtimalle 1100 tl değeri var kaybın 400 tl alırsın lumia 820 yi 1000 tlye 2 ay sonra en iyi ederi 500 tl bir sene sonra elinde kalır 300 tl ye müşteri bulamazsın
     
  17. Ozaman Lumia kullanmayın telefonu hemen satıp iPhone alın :)

    Telefonu satmak için alırsan ohooo :) Samsung cihazlarıda alınabilir ozaman onlarıda satmak baya kolay :)

    iPhone güzel cihaz fakat Apple insanları dolandırmaktan başka birşey yapmıyor markalamış ürün diye herkes havası olsun derdinde fakat lumia farklılık bence kullanım açısı çok önemli ben şahsen telefonu satmak için almadım uzun süreli kullanacağım kardeşim var ben değiştirirsem bunu o kullanır bunu sağlam cihaz wp8 yeni ve dahada ilerlemeye devam edicek farklılık arıyosanız Lumia seçilmelidir :)
     

  18. havası olsun dediğiniz olay kalite olsun diye olabilirmi 920 yi alalı 8 ay oldu 2 ayı garantide geçti farklılık dediğiniz bu olsa gerek forumda özellikle ilk çıkan 920 serilerinde bir çok sıkıntı var ve bunlarda giderilecek gibi değil
     
  19. Öyleyse satın bütün lumialar sıkıntılı değil :) iPhonede sorun var orta tuşu hafif basınca içine gidiyo ve çıtır çıtır ses çıkartıyo kullananlardan ilk izlenim bu :) kalite mi hani ? Eyvallah güzel cihazlar piyasaya bakarsak sağlamlar ama fiyat ? uçmuş ? Türkiyeye gelişi bi dert zaten 3bin lira vericek varsa o cihaza zengin demekki derim ama parası olmayan adam gidip o cihazı alırsa beynine.... derim :)

    Ne pahalı ne ucuz standart fiyat ideal kalite = LUMİA

    şahsen benim çok param yok max telefona vereceğim fiyat 1.300 1.400 küsür sonuçta telefon yahu teknoloji sürekli gelişiyor aha s3 ün bi havası vardı nolduu ? 1 yıl sonra s4'ü sürdüler piyasaya kesildi s3 belediye dağıtıyo mübarek espiri başladı note 3 çıktı s4 sönücek demedi demeyin.

    iPhone öyle 5s sundular telefona bakınca hiç bir şekilde anlamıyosun adam iPhone 6'de en büyük yeniliği yapıcam demiş.

    iPhone 6 gelir daha fazla yeniliği 6s de yapıcam der veee bu böyle sürer gider ve bizim keriz milletimiz insanlarımız Apple'ın kurbanı olmuş bir şekilde paralarını sömürmelerine izin verir :)
     
  20. :hmmm:hmmmiphone 5 alabileceksen ios almalısın eğer iphone 4s alacaksan bana göre Windows Phone alman daha iyi
    ---
    Lumia'yı beğenmiyorsanız satın yeni telefon alın
     
Yüklüyor...
22/09/2018 - 21:58