Connectivity tiles ve flashlight XTMobil veri el feneri f
İçin hangı uygulamyı kullanıyorsun
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
küçük ama hoşlumia 620 kullanan arkadaşlar 3 kolon nasıl durdu sizde, çok mu ufak kalıyor kutucuklar, kendi telefonumdan çok merak ettiğim şey![]()

ekran yolla diyecem de belli olmaz ki şimdi,anca alıp canlı canlı görmek lazım elindeküçük ama hoş![]()
tıklarken yanlışlıkla başka bir sembole tıkladığın oluyormu 
lumia 620 kullanan arkadaşlar 3 kolon nasıl durdu sizde, çok mu ufak kalıyor kutucuklar, kendi telefonumdan çok merak ettiğim şey![]()

Connectivity tiles ve flashlight XT
Lumia 920 ile gönderildi.
parmaklarım ince sıkıntı olmadı ama baya ufakekran yolla diyecem de belli olmaz ki şimdi,anca alıp canlı canlı görmek lazım elindetıklarken yanlışlıkla başka bir sembole tıkladığın oluyormu
![]()

aynen ya benim 925 te bile küçücük 620 520 leri düşünemiyorum920 de bile küçük duruyor
Lumia 920 ile gönderildi.
alışmak biraz zaman alacak ama güzel oldu şimdi daha fazla şeye hakim olabiliyorum ana menüdeekran yolla diyecem de belli olmaz ki şimdi,anca alıp canlı canlı görmek lazım elindetıklarken yanlışlıkla başka bir sembole tıkladığın oluyormu
![]()
ilk başlarda küçük geliyor ama zamanla alışıyorsun.ekran yolla diyecem de belli olmaz ki şimdi,anca alıp canlı canlı görmek lazım elindetıklarken yanlışlıkla başka bir sembole tıkladığın oluyormu
![]()
bende güncellemeyi yaptım fakat hala eskisi gibi neden değime olmadı başlangıç ekranında ?
