Karşılaştırma WP 8.1 - W10M Ana Ekranlarınız

Sponsorlu Bağlantılar

Dementor61

Üye
 


SLH.55

SLH.55

Üye
    Konu Sahibi
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Millet Yükledi biz hala bekliyoruz :D
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
lumia 620 kullanan arkadaşlar 3 kolon nasıl durdu sizde, çok mu ufak kalıyor kutucuklar, kendi telefonumdan çok merak ettiğim şey :)
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Beklemeyin , Ben developer hesabına sahibim yukledım fakar , Appstudio hesabı olanlarda yapıyordu diye biliyorum
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
küçük ama hoş :tebessüm:
ekran yolla diyecem de belli olmaz ki şimdi,anca alıp canlı canlı görmek lazım elinde :) tıklarken yanlışlıkla başka bir sembole tıkladığın oluyormu :)
 
SLH.55

SLH.55

Üye
    Konu Sahibi
lumia 620 kullanan arkadaşlar 3 kolon nasıl durdu sizde, çok mu ufak kalıyor kutucuklar, kendi telefonumdan çok merak ettiğim şey :)


920 de bile küçük duruyor :)

Lumia 920 ile gönderildi.
 
csH

csH

Üye
ekran yolla diyecem de belli olmaz ki şimdi,anca alıp canlı canlı görmek lazım elinde :) tıklarken yanlışlıkla başka bir sembole tıkladığın oluyormu :)
parmaklarım ince sıkıntı olmadı ama baya ufak :)
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
920 de bile küçük duruyor :)

Lumia 920 ile gönderildi.
aynen ya benim 925 te bile küçücük 620 520 leri düşünemiyorum :) alışmak biraz zaman alacak ama güzel oldu şimdi daha fazla şeye hakim olabiliyorum ana menüde
 
KırmızıBeyaz60

KırmızıBeyaz60

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: Shamer, The SLayeR, PureFood ve 8 diğerleri
csH

csH

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Pianist07, Dexter Morgan, maydinmaydin ve 1 kişi daha
mtoyanik

mtoyanik

Üye
ekran yolla diyecem de belli olmaz ki şimdi,anca alıp canlı canlı görmek lazım elinde :) tıklarken yanlışlıkla başka bir sembole tıkladığın oluyormu :)
ilk başlarda küçük geliyor ama zamanla alışıyorsun.
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Abi bu 8.1 çok iyi yaa.
 

capkino06

Üye


MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
bu da benden gelsin :)

 
  • Beğen
Tepkiler: bbakkus, omerk88, maydinmaydin ve 1 kişi daha
carew89

carew89

Üye
bende güncellemeyi yaptım fakat hala eskisi gibi neden değime olmadı başlangıç ekranında ?
 
TurboCall

TurboCall

Üye
bende güncellemeyi yaptım fakat hala eskisi gibi neden değime olmadı başlangıç ekranında ?


8.1 yaptınmı iki kere güncellemen gerekli başlangıç ve temadan seç 3 kolon

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
neyi nereye yerleştireceğimi şaşırdım, şimdilik böyle bir düzen kurabildim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SLH.55


Üst Alt