Wolf team oyun açılmıyor...

    Konu Sahibi
Wolf team oyun açılmıyor...
ARKADAŞLAR WOLF TEAM I AÇAMIYORUM. WOLF TEAMA BASIYORUM WOLF TEAMIN ANA İNTERNET SAYFASI AÇILIYOR. OYUN KENDİ KENDİNE KAPANIYO. SÜRÜM WİNDOWS 7 Bİ SORUN MU WAR ACABA. ARKADAŞIMDAN SETUPSUZ GÜNCELEŞMİŞ HALİNİ ALDIM. AMA DİĞER Bİ ARKADAŞIMDA ÖLE ALMIŞTI SORUN OLMADI ONDA.





HEYCANLA CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM
 
Tepkiler: cezam_04
    Konu Sahibi
oyunu açtım şimdi ama şimdide bölüm yükleniyoo yükleniyoo yükleniyoo yükleniyoo yükleniyoo ve yükleniyoo bi türlü açılmıyor
 
sistem özellikleri kaldırmıyor olabilir directx problemi olabilir hmm ve wolfteam w7'de çok sorun çıkarıyor :S hala çözüm bulamadılar maalesef
 

ByCrow

Üye
bendede aynı sorun var bende xp kullanıom ama aynısı oluo
 

eragon11

Üye
ee arkadaşlar bndede açılmıyor nasıl desemki uyun yükleyicisini açtım şifremi adım girdim açılyorgibi olyor ama açılmıyor . neden ddir acabaa bileniz varmı....
 

bas5353

Üye
bende yukledim adımı yazıyom pyun adımı yazdıktan sonra game guard geliyo kapanıyogama guard o le bekliyom açılmıyo
 
Arkadaşlar wolfteam yöneticilerine bir e-posta atmayı deneyin olmaz ise A.V.A. oynayın kat kat kaliteli
 

xxl325

Üye
Benimkide windows 7 şifrem ve kullanıcı adım doğru olmasına rağmen geçersiz şifre hatası veriyor.Belki benim hesabımdan kaynaklanıyodur dedim.4 charda denedim gene geçersiz şifre.
 
arkadaslar bnmde okulun dagıttığı leptoplar vrya onda ekran cok büyük gösterio hersey yana kaymıs bilgi verirseniz sevinirim bide oyun seceneklerini bos bosunamı koymuslar cre bln
 

bbila

Üye
şimdi arkadaşlarım bendede vardı o sorun sistem özellikleri ile alakalı yana format sp2 formatı atın emin olun düzelir
 
la bende sifremi girimi açılıo 2 dk snra kendiliwğinden kapanıo lan nası deli oluom karaktride almıstım nakitde vardı tüh sansıma
 
Sorun Oyun Sunucularından Kaynaklanıyor Bakım Var Bakım Bitince Düzelecek Yine
 

funutur

Üye
arkadaslar bnmde okulun dagıttığı leptoplar vrya onda ekran cok büyük gösterio hersey yana kaymıs bilgi verirseniz sevinirim bide oyun seceneklerini bos bosunamı koymuslar cre bln

Aynı sorun bende de var... Normal monitore bağlayarak çözüyorum şimdilik ama tam bi çözüm bulmam lazım....
 
yav bende de şu sorun var şimdi tıklıyom böle yüklemesi oluyo köşede bi boşluk var orada oyunu başlata bilirsiniz diyor sonra orda wolfteam resmine tıklıyom bekliyor baktım silinmiş
 

warasa

Üye
wolf teama sağ tıkla özelliklerde yönetici olarak calıstır diyip tamam da tkrar dene inş olur
 
"Yönetici Olara Çalıştır" Seçeneği İle Alakası Yok
Bu Sorun Windows XP'dede Oluyor
Şahsen Bende..
 
arkadaslar bnmde okulun dagıttığı leptoplar vrya onda ekran cok büyük gösterio hersey yana kaymıs bilgi verirseniz sevinirim bide oyun seceneklerini bos bosunamı koymuslar cre bln
sizin okul leptapmı dağıtıyo .d
Seceneklerde bulursun arkadaş o kadar zor deyi yani
 
bende de hack program dedected hatası veriyor şu zamana kadar yasaklanmıştır diyor. anlamadım bu sorunu ben iki oldu. ayrıca yeni nick aldımonunla girdim tam oyuna başlıcam aynı hatayı onadada verdi..
 

keaven88

Üye
bnde de ıd şifre yazıom snra siyah ekran qeliyor snra kendiliğinden kapanıyor..
YARDIM PLS...
 

Adilx05

Üye
Oyunda Hackshell Var Bilgisayarınızda Buna Yol Açacak Yazılımlar Varsa Belki O Yüzden Yapıyordur