beyler şimdi bende samsung star s5233a var fakat programı nasıl kullanabilecegimi çözemedim açıyorum programı ilk her zaman sorsun mu öle bişeyler yazıor ingilizce sora 2-3 kere bastırıo ona ondan sora da yukarda /filesystem/ cıkıor yandada menu yazıor napacagımı çözemedim yardım edermısınız?