Windows Xp nin yanına Windows7 kurdum xp açılmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Umut Türk

Üye
    Konu Sahibi
Windows Xp nin yanına Windows7 kurdum xp açılmıyor
Arkadaşlar merhaba benim bir sorunum var,ben windows xp kullanıyordum windows xpnin yanına windows7 kurdum fakat bu kez windows xp açılmadı bios ekranında windows xpyi seçtiğimde geçersiz boot.ini dosyası diye yazı çıkıyor ne yapabilirim bu sorunu çözmek için?Windows 7 kurduğuma pişman oldum çok sorun çıkarıyor windows xp ye geçip windows 7 yi silmek istiyorum yardım edin :agla2::vur:birak:
Yardım Etcek Yokmu???
 
cihanata_1

cihanata_1

Üye
w7 ve W8yanyana kurduğumda benzer şekilde sorunlar çıkmıştı xp tamir cdsi kullanmayı dene
olmadı xp cdsini tak xp ve w7 kurduğun yerleri tekrar formatla sonra xp kur:)
 


Üst Alt