Umut Türk
Üye
Windows Xp nin yanına Windows7 kurdum xp açılmıyor
Arkadaşlar merhaba benim bir sorunum var,ben windows xp kullanıyordum windows xpnin yanına windows7 kurdum fakat bu kez windows xp açılmadı bios ekranında windows xpyi seçtiğimde geçersiz boot.ini dosyası diye yazı çıkıyor ne yapabilirim bu sorunu çözmek için?Windows 7 kurduğuma pişman oldum çok sorun çıkarıyor windows xp ye geçip windows 7 yi silmek istiyorum yardım edin 


Yardım Etcek Yokmu???



Yardım Etcek Yokmu???

