Windows XP Format Atma[Resimli Anlatım-Format Atamayan Kalmıyacak]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Legendary.

Legendary.

Üye
    Konu Sahibi
Yukarı Yukarı Yukarı :naughty:
 


qLaMoR

qLaMoR

Üye
resimler tam gereken kısımlar için çekilmiş eline sağlık yeni arkadaşlar için iyi oldu bu w8 de benden olucak inşallah .
 
Legendary.

Legendary.

Üye
    Konu Sahibi
resimler tam gereken kısımlar için çekilmiş eline sağlık yeni arkadaşlar için iyi oldu bu w8 de benden olucak inşallah .

:rİca: Win8 kullanmadım da,Kurmadım da daha :hmmm Senden bekleriz :) Win7 Mevcut Forumda Zaten Bende Xp Paylaşıyım Dedim :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt