Windows vista ultimate teması yardım !!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lgkg300

Üye
    Konu Sahibi
Windows vista ultimate teması yardım !!
Windows vista teması kullanıyorum çok hoş ama mesajlar bölümünde yazılar beyazken msn e girdiğimde ve yazma penceresini açtığımda yazı yazdığımda beyaz değil siyah oluyor. yani siyah font olan arka plan ın üzerine siyah yazılıyor hiç bir şey göremiyorum ne yazdığımı. ama mesajlarda problem yok mesaj yazarken harfler beya arka fon yine aynı siyah
msn kullanırken neden harfler beyaz değil nasıl düzeltebilirim

--------------- Ekleme ---------------

Biri yardım eysin yaw

--------------- Ekleme ---------------

Biri yardım eysin yaw
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...