Windows sen espri yapma

    Konu Sahibi
Windows sen espri yapma
 
Tepkiler: GDDR5, DeV/AsA, BLasTeaR ve 1 kişi daha

Rygebin

Üye
Gülelim mi espiri mi yapmış
 
    Konu Sahibi
Bence gülün ama çaktırmayın
 

SeLFISH

Üye
hahahuıjhhd yaşama sevincim kayboldu
 
Tepkiler: DeV/AsA

H0lligan

Üye
Gülmedim ama bi tebessüm ettim güzel espiri
 

H0lligan

Üye
#esmiyor ilk tag da benden olsun
 
    Konu Sahibi
Artık Esiyor
 
Tepkiler: H0lligan

Baydırman

Moderator
1-2 gün esmedi. bugün yine #esiyor