Windows phone'un yukselisi suruyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Windows phone'un yukselisi suruyor


Degisik pazarlardan gelen haberlerle Nokia ve Microsoft'un yuzu gulmeye devam ediyor. 2010 un sonlarinda ortaya cikan windows phone isletim sistemi uzun sure pazarda kendisini pek hissettirememisti. Bunda piyasaya surulen windows phone isletim sistemli telefonlarin da etkisi vardi tabii ki. Fakat Nokia ile yapilan anlasma ve son olarak cikarilan Lumia900 ve Lumia610 un da etkisiyle sistem toparlanmaya ve yukselise gecti. Tabi bunda satisa cikarilan ulke sayisinin artmasi da etkili oldu.

Son olarak Fransa'dan gelen haberle Blackberry i geride birakan platform yukselisini surduruyor. Windows phone8'in gelmesiyle bu yukselis ne hal alicak hep birlikte gorucez
 


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Güzel haber hünkarım.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
%1 i geçmiş daha iki hafta oldu orda çıkalı fena değil :hmmm
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Daha tam olarak butun seri satisa cikmamis. Bir iki ay sonraki duruma da bakmak lazim.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
sadece 800 ve 900 mü var?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet lumia 610 yok henuz.
 
theposies

theposies

Üye
vay be çok iyi :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt