Ama ithalatçı firması da vodafone olduğuna göre bence alınır ya , zaten bi ekran koruyucu bide kap yaptın mı garantiye ne gerek varki kronik bi sorun olmadığı zurece ben ne kap ne ekran koruyucu kullanmadım 6 aydır bi çizik bile yok anahtarla falan aynı cepte durmasına rağmen