windows phone pazar payı avrupada %4.1 e ulaştı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Symbianize

Symbianize

Üye
Bence nokia çok sağlam telefonlar üretiyor ve parasını hakediyor android dediğimiz şey donanımı sonuna kadar kullanmasına rağmen kasan bi telefon nokia ise minimum donanım ile harika işler başarıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Bence nokia çok sağlam telefonlar üretiyor ve parasını hakediyor android dediğimiz şey donanımı sonuna kadar kullanmasına rağmen kasan bi telefon nokia ise minimum donanım ile harika işler başarıyor
katılıyorum...
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Ali abi yardırdın yine :ehe Fransa olaya fransız kalmış samsung demiş :kop:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
:ehe
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
bu da nokia batıcak diyenlere bir cevap olsun avrupa da yapılan güven anketi sonucu


Nokia batarsa zaten daha da bir şey diyemem yani.Çünkü dünyanın en büyük mobil üreticisi.Dev bir şirket.Bu batarsa her şey batabilir demektir.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Nokia batarsa zaten daha da bir şey diyemem yani.Çünkü dünyanın en büyük mobil üreticisi.Dev bir şirket.Bu batarsa her şey batabilir demektir.
Nokia batıyor diyenler, haberleri at gözlüğü ile okuyor Hünkarım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Dağılıyoruz :ehe
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Dağıldık dağıldık... :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt