katılıyorum...Bence nokia çok sağlam telefonlar üretiyor ve parasını hakediyor android dediğimiz şey donanımı sonuna kadar kullanmasına rağmen kasan bi telefon nokia ise minimum donanım ile harika işler başarıyor
Ali abi yardırdın yineFransa olaya fransız kalmış samsung demiş
![]()
Onlar dunyaya fransiz kardesim![]()
...
Onlar dunyaya fransiz kardesim![]()

Lumiaşah işte...Olay bitmiştir dağılabiliriz![]()

bu da nokia batıcak diyenlere bir cevap olsun avrupa da yapılan güven anketi sonucu
Nokia batıyor diyenler, haberleri at gözlüğü ile okuyor Hünkarım.Nokia batarsa zaten daha da bir şey diyemem yani.Çünkü dünyanın en büyük mobil üreticisi.Dev bir şirket.Bu batarsa her şey batabilir demektir.
Nokia batıyor diyenler, haberleri at gözlüğü ile okuyor Hünkarım.

Onlar dunyaya fransiz kardesim![]()
Adam mod beyler dağılın.
Olay bitmiştir dağılabiliriz![]()
atın abi o gözlüğüNokia batıyor diyenler, haberleri at gözlüğü ile okuyor Hünkarım.

atın abi o gözlüğü![]()
ölüyom benn
at ın gözlüğü işte at amadılar gitti![]()

ölüyom benn![]()

Saol dalağım
Allah rahmet etsin ciğerim![]()

Saol dalağım![]()

