Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

Bay H

Bay H

Üye
ayrıca uygulamaların sadece Windows Phone mağazaya değil Windows markete de gelmesi bekleniyor.
 
Son düzenleme:


dakamon

dakamon

Üye
İnşallah olmaz, bence şuanda olamaz öyle bir şey.
Anlamıyorum neden olmamasını istiyorsunuz acaba? Siz hep şikayet etmezmiydiniz uygulama sayısı az şu bu diye. İşte bu bir fırsat uygulama yapımcıları en baştan wp uygulaması yapmaktan çekiniyordu zorlukları yüzünden. Örneğin facebook uygulamanız olmasaydı deselerdi bu sayede facebook uygulaması bize de gelecek nasıl sevinirdiniz oh oh çok iyi oldu derdiniz. Buda aynı şey. Bu güncellemede gelecek yeni izinler sayesinde uygulama yapımcılarının ilgisi daha çok çekilecek. Adamın androidte bir uygulaması varsa dur şunu bi kaç revizyona sokup metro arayüzüyle wp mağazasına sokayım diyecek. BAzen insanların düşüncelerine anlam veremiyorum :)
 
HeroMR

HeroMR

Üye
İstemememin sebepleri:
- Gereksiz milyonlarca uygulama markete girecek.
- Yapımcılar wp için sürüm çıkarmaktan çekilecek.
- Çoğu uygulamadan 2 tane olduğu için ayrılmalar çıkacak.
- Virüslü uygulamalar gelecek.

Ayrıca ben WP marketinden gayet memnunum. Google Play'den daha iyi. En azından popüler listesinde "Tüplü ve Öfkeli Traktör" vs. gibi saçma sapan uygulamalar yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: kaygisiz43, ON9 ve Aybin.Kilic
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
İstemememin sebepleri:
- Gereksiz milyonlarca uygulama markete girecek.
- Yapımcılar wp için sürüm çıkarmaktan çekilecek.
- Çoğu uygulamadan 2 tane olduğu için ayrılmalar çıkacak.
- Virüslü uygulamalar gelecek.

Ayrıca ben WP marketinden gayet memnunum. Google Play'den daha iyi. En azından popüler listesinde "Tüplü ve Öfkeli Traktör" vs. gibi saçma sapan uygulamalar yok.

candy crush saga tips and cracks :D
 
dakamon

dakamon

Üye
Virüslü uygulama nasıl gelsin allah aşkına. Kapalı sistem android gibi açık mı ki virüs gelsin. :) Arkadaşlar lütfen azıcık araştıralım :) 6 7 ay öncesinden bu konuları geçtik biz. :) ios a virüs bulaştığını duydunuz mu hiç?
 
  • Beğen
Tepkiler: ademoz05
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Bence stabil olmaz
 
dakamon

dakamon

Üye
Stabil olmazsa zaten uygulama yapımcısı da çıakrtmaz bozuk olan bir uygulamayı kim kullanır kim indirir? Onu bildikleri için gayet stabil olacaktır. Arkadaşlar bence yanlış düşünüyorsunuz neden mi çünkü siz adam programı olduğu gibi mağazaya koyacak sanıyorsunuz. Olurmu hiç bunun adam testlerini yapacak hatalar olan yerlerde düzenlemeler yapacak. Metro arayüzüne uygun hale getirecek. Ayrıca uygulama geldikten sonra da güncelelemelerle daha iyi hale getirilirler. Bakın tabiri cahiz se kendi ezikliğimize (wp8 anlamında) razı olmuşuz gibi mağaza gereksiz uygulamayla dolacak diyorsunuz ama şunu düşünmüyorsunuz mağazaya girdiğinizde kaç tane gerekli uygulama var Allah aşkına? Adam iki tane wallpaper koymuş uygulama diye. Ne bilim saçma saçma şeyler hayatımda hiç işime yaramayacak şeyler. Gerekli uygulamaları Say desem hemen sayarsınız. Emin olun gerekli uygulamar (size göre) sadece sizin anasayfanızda tile si olan uygulamalar kadar. Ben zamanında mağazada çöp uygulma var birsürü demiştim ve Ali Kemal abi kızmıştı sana göre çöp olabilir başkasına göre gerekli olur diye. O onun görüşü ama emin olun androidte de birsürü öyle çöp uygulama var ama sonuçta adamlar yeri geldimi 1 milyon uygulamamız var demesini biliyorlar. Siz hiç bi ortamda telefonu anlatırken uygulama sayısını söyleyebiliyormusunuz? Eminim utanıyorsunuz dalga geçerler diye. Emin olun androidten gelecek uygulamalardan yararlı olacak o kadar çok uygulama varki bizim mağazadaki uygulamaların çoğundan. Bence ios tan androidten uygulama gelmesi çok ama çok iyi olur. Emin olun virüslü olsa bile bulaşamaz. Dosya yöneticisi gibi kavramlar o yüzden iyi değil hem virüsten kaçacaksınız hemde dosya yöneticisi diyeceksiniz buda ayrı bir çelişki.
 
kursat99

kursat99

Üye
Stabil olmazsa zaten uygulama yapımcısı da çıakrtmaz bozuk olan bir uygulamayı kim kullanır kim indirir? Onu bildikleri için gayet stabil olacaktır. Arkadaşlar bence yanlış düşünüyorsunuz neden mi çünkü siz adam programı olduğu gibi mağazaya koyacak sanıyorsunuz. Olurmu hiç bunun adam testlerini yapacak hatalar olan yerlerde düzenlemeler yapacak. Metro arayüzüne uygun hale getirecek. Ayrıca uygulama geldikten sonra da güncelelemelerle daha iyi hale getirilirler. Bakın tabiri cahiz se kendi ezikliğimize (wp8 anlamında) razı olmuşuz gibi mağaza gereksiz uygulamayla dolacak diyorsunuz ama şunu düşünmüyorsunuz mağazaya girdiğinizde kaç tane gerekli uygulama var Allah aşkına? Adam iki tane wallpaper koymuş uygulama diye. Ne bilim saçma saçma şeyler hayatımda hiç işime yaramayacak şeyler. Gerekli uygulamaları Say desem hemen sayarsınız. Emin olun gerekli uygulamar (size göre) sadece sizin anasayfanızda tile si olan uygulamalar kadar. Ben zamanında mağazada çöp uygulma var birsürü demiştim ve Ali Kemal abi kızmıştı sana göre çöp olabilir başkasına göre gerekli olur diye. O onun görüşü ama emin olun androidte de birsürü öyle çöp uygulama var ama sonuçta adamlar yeri geldimi 1 milyon uygulamamız var demesini biliyorlar. Siz hiç bi ortamda telefonu anlatırken uygulama sayısını söyleyebiliyormusunuz? Eminim utanıyorsunuz dalga geçerler diye. Emin olun androidten gelecek uygulamalardan yararlı olacak o kadar çok uygulama varki bizim mağazadaki uygulamaların çoğundan. Bence ios tan androidten uygulama gelmesi çok ama çok iyi olur. Emin olun virüslü olsa bile bulaşamaz. Dosya yöneticisi gibi kavramlar o yüzden iyi değil hem virüsten kaçacaksınız hemde dosya yöneticisi diyeceksiniz buda ayrı bir çelişki.
Yorumlarındaki görüşlerin bana göre yanlış değil. Hatta çok haklı olduğun yerlerde var ama ilk başta uygulamalar Android'den gelir, sonra Android'den başka bir şey iOS'tan farklı bir şey gelir. Sistemin özgünlüğü kalmaz, farklı diye seçtiğim WP kopya sistem bile olabilir. Ama benim dediğim şey uzun bir süreç ve kesin olacak diye bir şey yok. Dediğin gibi uygulama zenginliği de artar.
 
dakamon

dakamon

Üye
Yorumlarındaki görüşlerin bana göre yanlış değil. Hatta çok haklı olduğun yerlerde var ama ilk başta uygulamalar Android'den gelir, sonra Android'den başka bir şey iOS'tan farklı bir şey gelir. Sistemin özgünlüğü kalmaz, farklı diye seçtiğim WP kopya sistem bile olabilir. Ama benim dediğim şey uzun bir süreç ve kesin olacak diye bir şey yok. Dediğin gibi uygulama zenginliği de artar.
Kopya sistem mi :) bi kere metro arayüzünü kullanmalılar bunu yaptıktan sonra ne farkı var. Facebook uygulaması twitter uygulaması vine uygulaması instagram uygulaması çok mu farklılar diğer platformlardan? :) Neyse ben söyleyeceğimi söyledim. Umarım uygulamalar hiç gelmez 200 binde kalırız inşallah :D az olsun öz olsun ya.....
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Kusura bakmayın ama android mağazasında ki uygulamalar o şekilde gelecekse olduğu yerde kalması bizim için daha hayırlı olur.
Adamlar wp8 platformu için uygulama ve oyun geliştirmez. Nasılsa emulator var diye düşünür. Ayrıca bizim android karşısında ki en büyük avantajımız olan stabilize olayı yerle bir olur. Doğru kodlanmamış bir uygulama yada oyun sistemin içine eder. Pil ömrü ve şarj konusunda ise vay başımıza gelenler der bol bol şikayet konusu görür dururuz.
Yüz binlerce çöp uygulama ve oyun ile dolu mağaza hiç işime gelmiyor açıkçası.
Kaldı ki aslı varken taklide ne gerek var. Gider 400 liradan başlayan orta segmentten android telefon alır o uygulamaları kullanmak istiyorum diyen kullanır.!
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood, kursat99, Dexter Morgan ve 1 kişi daha
HeroMR

HeroMR

Üye
Arkadaşım kusura bakma ama boş konuşuyorsun.

Windows kapalı kaynak kodlu -> Virüs var.
Mac OS kapalı kaynak kodlu -> Virüs var.

iOS'a da virüs bulaşır neden bulaşmasın. Sen marketteki uygulamaları indirdiğin için öyle diyorsun. Markete virüs girmez yada çok zor girer ama virüs başka bir şekilde yüklenebilir. Mesela kurduğun xap ile virüs gelebilir. Zaten böyle bir şey olursa unofficial olacağından her uygulama gelecek ve bir kontrolden geçmeyeceğinden virüslü uygulamalar da gelecek.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
arkadaşlar bir sorum olacak..asphalt 8 in xap dosyasını indirdim ücretli olur diye bulunsun :) ancak uygulama ücretli olursa da hafıza kartına uygulamayı atıp yükle dediğimde para ister mi? yoksa sorunsuz yükler mi..burada azıcık kazık atabiliyor muyuz ms'e :)
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
arkadaşlar bir sorum olacak..asphalt 8 in xap dosyasını indirdim ücretli olur diye bulunsun :) ancak uygulama ücretli olursa da hafıza kartına uygulamayı atıp yükle dediğimde para ister mi? yoksa sorunsuz yükler mi..burada azıcık kazık atabiliyor muyuz ms'e :)
İndirmenize gerek yoktu. 1 kere yükle dediğinizde, daha sonra ücretli olsa bile ücretsiz yükleyebilirsiniz. 1 kere satın aldığınız/yüklediğiniz içerik ömür boyu sizindir :oke:
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
İndirmenize gerek yoktu. 1 kere yükle dediğinizde, daha sonra ücretli olsa bile ücretsiz yükleyebilirsiniz. 1 kere aldığınız içerik ömür boyu sizindir :oke:

symbian'a göre yöntem farklı demek.orada ücretsiz uygulama ücretli oldu mu para istiyordu sonraki yüklemede.

şimdi yapamayacak mıyız burada retail olayı ;)
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
symbian'a göre yöntem farklı demek.orada ücretsiz uygulama ücretli oldu mu para istiyordu sonraki yüklemede.

şimdi yapamayacak mıyız burada retail olayı ;)
Symbian bu yönden çok kötüydü ve satın alınan içeriği belli bir sayıda indirebiliyorduk. Ama WP ve iOS bu olayı çözdü :)
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
Symbian bu yönden çok kötüydü ve satın alınan içeriği belli bir sayıda indirebiliyorduk. Ama WP ve iOS bu olayı çözdü :)

şimdi daha çok sevdim işte wp'yi.. ''erken gelen oturur'' mantığı hakim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation
HeroMR

HeroMR

Üye
Konu iyice yerinden çıktı ama eğer MyAppFree uygulamasını yüklerseniz o günkü indirimli ve ücretli uygulamaları görebilirsiniz.
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
MyAppFree i kullanıyorum çok dandik uygulamalar ücretsiz oluyor . Normalde ücretsiz olanlar daha iyi
 
dakamon

dakamon

Üye
Arkadaşım kusura bakma ama boş konuşuyorsun.

Windows kapalı kaynak kodlu -> Virüs var.
Mac OS kapalı kaynak kodlu -> Virüs var.

iOS'a da virüs bulaşır neden bulaşmasın. Sen marketteki uygulamaları indirdiğin için öyle diyorsun. Markete virüs girmez yada çok zor girer ama virüs başka bir şekilde yüklenebilir. Mesela kurduğun xap ile virüs gelebilir. Zaten böyle bir şey olursa unofficial olacağından her uygulama gelecek ve bir kontrolden geçmeyeceğinden virüslü uygulamalar da gelecek.
xap ile ne işin var? Mağazadan yükle.
 


Üst Alt