Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Play to bende çalışıyor
 


Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Developer'ın biri bu videoyu eklemiş :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dilaver Kaplan, skynet ve Serhan
avast

avast

Üye
Artik su 8.1 gelsede ona gore lumia alcaz
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
benim merak ettiğim olay malum tüm uygulamalar windows phone 8 uyumlu.. 8.1 gelince uygulamaların 8.1e uyumlu hale getirilmesini mi bekleyeceğiz?
 
csH

csH

Üye
benim merak ettiğim olay malum tüm uygulamalar windows phone 8 uyumlu.. 8.1 gelince uygulamaların 8.1e uyumlu hale getirilmesini mi bekleyeceğiz?
wp8 uygulamaları 8.1de çalışacak fakat 8.1 için yeni sdkyla geliştirilen uygulamalar 8de çalışmayacak:oke:
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
wp8 uygulamaları 8.1de çalışacak fakat 8.1 için yeni sdkyla geliştirilen uygulamalar 8de çalışmayacak:oke:

anlık güncellemeler de görünecek herhalde? yani sysapp pusher tarzı uygulamalara ihtiyaç kalmayacak..
 
csH

csH

Üye
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
Windows 8deki gibi güncellenecekmiş otomatik olarak ama yine güncelleme sorunu devam eder mi bilinmez

umarım çözülür,böyle harici uygulamalar kullanmayı sevmiyorum.bana telefonun stabilliğini bozuyor gibi geliyor nedense
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
HeroMR

HeroMR

Üye
umarım çözülür,böyle harici uygulamalar kullanmayı sevmiyorum.bana telefonun stabilliğini bozuyor gibi geliyor nedense

Bende de öyleydi bir gün 3-4 kere soft reset attım. Sonraki günlerde düzeldi. Güncellemeden önce zaten düzgündü black ile bozulmuştu.
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
8.1 de telefonun sağ altındaki ara tuşu oyun oynarken video çekerken vs... Pasif olacakmış
 

fraps34

Üye
Lumia 920 mi bu sızıntıları gördükten sonra kaldırıp kutusuna koydum , şimdi tuşlu basit telefonumu kullanıyorum. 2 ay sonra kutusundan çıkartırım betayı yüklerim , acaba psikopatmıyım ne : ))) Telefonumdan soğudum ya , şimdi kim çekecek wp8.0 : )
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
Bay H

Bay H

Üye
Her ne kadar 8.1 ile alakalı olmasa da ilerleyen dönemde android uygulamalarının Windows Phone 8 e kurulabileceği söyleniyor
 
  • Beğen
Tepkiler: kahraman333333
HeroMR

HeroMR

Üye
Her ne kadar 8.1 ile alakalı olmasa da ilerleyen dönemde android uygulamalarının Windows Phone 8 e kurulabileceği söyleniyor

Olmasın öyle bir şey :/ Tüm sistem mahvolur ayrıca alıntı bir işletim sistemine döner.
 
kursat99

kursat99

Üye
İnşallah olmaz, bence şuanda olamaz öyle bir şey.
 
HeroMR

HeroMR

Üye
İnşallah olmaz, bence şuanda olamaz öyle bir şey.

Zaten microsoft kabul etmez. Ancak jailbreak tarzı bir şey ile mümkün olabilir ama sanmıyorum olsa çoktan mesela androide ios uygulamaları veya iosa android uygulamaları gibi bir şey çıkardı.
 
dakamon

dakamon

Üye
İnşallah olmaz, bence şuanda olamaz öyle bir şey.
Anlamıyorum neden olmamasını istiyorsunuz acaba? Siz hep şikayet etmezmiydiniz uygulama sayısı az şu bu diye. İşte bu bir fırsat uygulama yapımcıları en baştan wp uygulaması yapmaktan çekiniyordu zorlukları yüzünden. Örneğin facebook uygulamanız olmasaydı deselerdi bu sayede facebook uygulaması bize de gelecek nasıl sevinirdiniz oh oh çok iyi oldu derdiniz. Buda aynı şey. Bu güncellemede gelecek yeni izinler sayesinde uygulama yapımcılarının ilgisi daha çok çekilecek. Adamın androidte bir uygulaması varsa dur şunu bi kaç revizyona sokup metro arayüzüyle wp mağazasına sokayım diyecek. BAzen insanların düşüncelerine anlam veremiyorum :)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Zaten microsoft kabul etmez. Ancak jailbreak tarzı bir şey ile mümkün olabilir ama sanmıyorum olsa çoktan mesela androide ios uygulamaları veya iosa android uygulamaları gibi bir şey çıkardı.

BlueStacks diye bir şey var ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan


Üst Alt