Ali kemal abi bi akşam yemeği yesin bi çay içsin iki sohbet muhabbet etsinsonra gelir halleder
![]()


Yorum yapmamışsın benim dh de ki yorumumu aynen kopyala yapıştır yapmışsın arkadaşım : )))yoo. sadece resimde gördüğüme yorum yaptım. keşke gelse![]()
wp8 uygulamaları 8.1de çalışacak fakat 8.1 için yeni sdkyla geliştirilen uygulamalar 8de çalışmayacakbenim merak ettiğim olay malum tüm uygulamalar windows phone 8 uyumlu.. 8.1 gelince uygulamaların 8.1e uyumlu hale getirilmesini mi bekleyeceğiz?

wp8 uygulamaları 8.1de çalışacak fakat 8.1 için yeni sdkyla geliştirilen uygulamalar 8de çalışmayacak![]()
Windows 8deki gibi güncellenecekmiş otomatik olarak ama yine güncelleme sorunu devam eder mi bilinmezanlık güncellemeler de görünecek herhalde? yani sysapp pusher tarzı uygulamalara ihtiyaç kalmayacak..
Windows 8deki gibi güncellenecekmiş otomatik olarak ama yine güncelleme sorunu devam eder mi bilinmez
umarım çözülür,böyle harici uygulamalar kullanmayı sevmiyorum.bana telefonun stabilliğini bozuyor gibi geliyor nedense
Her ne kadar 8.1 ile alakalı olmasa da ilerleyen dönemde android uygulamalarının Windows Phone 8 e kurulabileceği söyleniyor
Her ne kadar 8.1 ile alakalı olmasa da ilerleyen dönemde android uygulamalarının Windows Phone 8 e kurulabileceği söyleniyor

İnşallah olmaz, bence şuanda olamaz öyle bir şey.
Anlamıyorum neden olmamasını istiyorsunuz acaba? Siz hep şikayet etmezmiydiniz uygulama sayısı az şu bu diye. İşte bu bir fırsat uygulama yapımcıları en baştan wp uygulaması yapmaktan çekiniyordu zorlukları yüzünden. Örneğin facebook uygulamanız olmasaydı deselerdi bu sayede facebook uygulaması bize de gelecek nasıl sevinirdiniz oh oh çok iyi oldu derdiniz. Buda aynı şey. Bu güncellemede gelecek yeni izinler sayesinde uygulama yapımcılarının ilgisi daha çok çekilecek. Adamın androidte bir uygulaması varsa dur şunu bi kaç revizyona sokup metro arayüzüyle wp mağazasına sokayım diyecek. BAzen insanların düşüncelerine anlam veremiyorumİnşallah olmaz, bence şuanda olamaz öyle bir şey.

Zaten microsoft kabul etmez. Ancak jailbreak tarzı bir şey ile mümkün olabilir ama sanmıyorum olsa çoktan mesela androide ios uygulamaları veya iosa android uygulamaları gibi bir şey çıkardı.
