Resim Paylaşımına devam :D
Dexter Morgan Üye Makale_Helvetia' Alıntı: işte bu beklediğim olaydı.. Genişletmek için tıkla ... yanlnız o özellik kapalı gibi duruyor sanki
Makale_Helvetia' Alıntı: işte bu beklediğim olaydı.. Genişletmek için tıkla ... yanlnız o özellik kapalı gibi duruyor sanki
Dexter Morgan Üye kursat99' Alıntı: Ayrıca uygulamalardan indirdiğimiz video vs. yi hafıza kartına indirebileceğiz. Süper. [/quote Genişletmek için tıkla ... microsoft bari bize black vermedin beta 8.1 vereyydin
kursat99' Alıntı: Ayrıca uygulamalardan indirdiğimiz video vs. yi hafıza kartına indirebileceğiz. Süper. [/quote Genişletmek için tıkla ... microsoft bari bize black vermedin beta 8.1 vereyydin
kursat99 Üye Gregor Mendel' Alıntı: microsoft bari bize black vermedin beta 8.1 vereyydin Genişletmek için tıkla ... Onuda verecek...
Gregor Mendel' Alıntı: microsoft bari bize black vermedin beta 8.1 vereyydin Genişletmek için tıkla ... Onuda verecek...
Rock Ve Roll Üye Gregor Mendel' Alıntı: yanlnız o özellik kapalı gibi duruyor sanki Genişletmek için tıkla ... Gregor Mendel' Alıntı: yanlnız o özellik kapalı gibi duruyor sanki Genişletmek için tıkla ... sd kart desteği olmayan telefonların birinden olabilir görüntü ya da takılı hafıza kartı olmayabilir
Gregor Mendel' Alıntı: yanlnız o özellik kapalı gibi duruyor sanki Genişletmek için tıkla ... Gregor Mendel' Alıntı: yanlnız o özellik kapalı gibi duruyor sanki Genişletmek için tıkla ... sd kart desteği olmayan telefonların birinden olabilir görüntü ya da takılı hafıza kartı olmayabilir
Bay H Üye Gregor Mendel' Alıntı: yanlnız o özellik kapalı gibi duruyor sanki Genişletmek için tıkla ... cihazda hafıza kartı desteği olmayabilir
Gregor Mendel' Alıntı: yanlnız o özellik kapalı gibi duruyor sanki Genişletmek için tıkla ... cihazda hafıza kartı desteği olmayabilir
BelaMonte Üye Mr.H' Alıntı: cihazda hafıza kartı desteği olmayabilir Genişletmek için tıkla ... fotoğrafı çekilen cihazın içinde hafıza kartı olmadığından olabilir mi?
Mr.H' Alıntı: cihazda hafıza kartı desteği olmayabilir Genişletmek için tıkla ... fotoğrafı çekilen cihazın içinde hafıza kartı olmadığından olabilir mi?
Bay H Üye sasasa741' Alıntı: fotoğrafı çekilen cihazın içinde hafıza kartı olmadığından olabilir mi? Genişletmek için tıkla ... Fark eder mi,sonuç olarak ikisi de aynı kapıya çıkmakta.
sasasa741' Alıntı: fotoğrafı çekilen cihazın içinde hafıza kartı olmadığından olabilir mi? Genişletmek için tıkla ... Fark eder mi,sonuç olarak ikisi de aynı kapıya çıkmakta.
Dexter Morgan Üye ogzhnoTr' Alıntı: yada sdk dan görüntü olabilirmi ? yani yükleniyormuki 8.1 tellere şu an Genişletmek için tıkla ... şuan sadece üst düzey developerlara verildi ve yüklenemez
ogzhnoTr' Alıntı: yada sdk dan görüntü olabilirmi ? yani yükleniyormuki 8.1 tellere şu an Genişletmek için tıkla ... şuan sadece üst düzey developerlara verildi ve yüklenemez
ogzhnoTr Üye Gregor Mendel' Alıntı: şuan sadece üst düzey developerlara verildi ve yüklenemez Genişletmek için tıkla ... ekran görüntüleri nasıl alınıyor o zaman onu merak ediyorum
Gregor Mendel' Alıntı: şuan sadece üst düzey developerlara verildi ve yüklenemez Genişletmek için tıkla ... ekran görüntüleri nasıl alınıyor o zaman onu merak ediyorum
Dexter Morgan Üye ogzhnoTr' Alıntı: ekran görüntüleri nasıl alınıyor o zaman onu merak ediyorum Genişletmek için tıkla ... geliştiriciler veriyor
ogzhnoTr' Alıntı: ekran görüntüleri nasıl alınıyor o zaman onu merak ediyorum Genişletmek için tıkla ... geliştiriciler veriyor
ogzhnoTr Üye Gregor Mendel' Alıntı: geliştiriciler veriyor Genişletmek için tıkla ... nasıl alınıyor kim veriyor demiyorum ama oğrendim tamam.
Gregor Mendel' Alıntı: geliştiriciler veriyor Genişletmek için tıkla ... nasıl alınıyor kim veriyor demiyorum ama oğrendim tamam.
dakamon Üye Ali kemal abi Bari sızıntıların fotolarını birinci yorumda toparla bazen bakmak istiyoruz sayfalarda telef oluyoruz ne nerdeydi diye
Ali kemal abi Bari sızıntıların fotolarını birinci yorumda toparla bazen bakmak istiyoruz sayfalarda telef oluyoruz ne nerdeydi diye
papakudioflu Emekli Yönetici Konu Sahibi Tamam arkadaşlar halledeceğiz ama biz de insani ihtiyaçları olan canlılarız biraz müsaade edin
dakamon Üye Ali kemal abi bi akşam yemeği yesin bi çay içsin iki sohbet muhabbet etsin sonra gelir halleder