Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar



Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
Banada geldi ama benimki güncellendi(öyle tahmin ediyorum 12 adet güncelleme yaptım.Oda güncellenmiştir aralarında )Bu arada güncellenmiş viber

evet bendeymiş sorun,kapa aç yaptım güncelledi.umarım bu küçük hatalar da giderilir :)
 
HeroMR

HeroMR

Üye
Güncellemeyi oldu bittiye getirmezler umarım :/ Eğer SD Karta Uygulama yükleme özelliksiz bir güncelleme gelirse boşa güncellemiş gibi hissedeceğim. Koskoca 8.1 güncellemesiyle bir bildirim çubuğu bir de şarj yüzdesi ekleyecek kadar düşmemişlerdir umarım.
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Güncellemeyi oldu bittiye getirmezler umarım :/ Eğer SD Karta Uygulama yükleme özelliksiz bir güncelleme gelirse boşa güncellemiş gibi hissedeceğim. Koskoca 8.1 güncellemesiyle bir bildirim çubuğu bir de şarj yüzdesi ekleyecek kadar düşmemişlerdir umarım.
Gönlünü rahat tut bu microsoft ve nokıa bizim bu dediklerimizi düşünecek adamlar onlardada yüzlercesi var o yüzden 8.1 de sd karta yükleme gelecektir eminim.
 
kesasd

kesasd

Üye
elbet paylaşan olacaktır sizin gibi sadık olmayanlar da var yanlış anlamayın tabiki de yaptığnız yanlış demiyorum ama bikaç güne her yer sızıntı dolacaktır inşallah :D

İşimi önemsiyorum sadece. Elbette sızıntılar çıkacak. Böylece Microsoft nabız da yoklayacak. Ama Preview'da hiçbir şey tam/net değil. Anlayışınız için teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: csH
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
İşimi önemsiyorum sadece. Elbette sızıntılar çıkacak. Böylece Microsoft nabız da yoklayacak. Ama Preview'da hiçbir şey tam/net değil. Anlayışınız için teşekkür ederim.
tek birşey sorayım dosya yöneticisi işlem merkezi varmı :D
 
kesasd

kesasd

Üye
tek birşey sorayım dosya yöneticisi işlem merkezi varmı :D

Maalesef Store bile yok şuan. Dediğim gibi hiçbir şey kesin değil. Geliştiriciler için büyük altyapı sağlanmış ama yenilikler biraz atlanmış. Güncellemelerle gelecektir :)
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Maalesef Store bile yok şuan. Dediğim gibi hiçbir şey kesin değil. Geliştiriciler için büyük altyapı sağlanmış ama yenilikler biraz atlanmış. Güncellemelerle gelecektir :)
anladım hocam o zaman bu sdk uygulama geliştiricelere uygulamalarını denemek için verilmiş :)
 
  • Beğen
Tepkiler: kesasd
efeler12

efeler12

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: ceza87 ve Dexter Morgan
Bay H

Bay H

Üye
Windows Phone 8.1 ile gelmesi beklenen yeni kamera ara yüzü
 
csH

csH

Üye
1tane 32 ya da 64luk hafıza kartı alayım o zaman :D
 
csH

csH

Üye
wp ve win rt birleşirse ki birleşecekmiş win rt tabletlerde ilgi odağı olmaya başlar uygulamlar çok daha hızlı gelir güzel günler bizi bekliyor :D
 
efeler12

efeler12

Üye
 
efeler12

efeler12

Üye
video oynatıcı direk internet explorerda çalışıyor Youtube
 
dakamon

dakamon

Üye
bunun çok bir önemi yok aslında. Herkes Nokia Kamerayı kullanır:)


ben videoda sistemin kendi kamerasını kullanıyorum Nokia kamera videoyu bozuyor donma takılma atlama yapıyor ama sistemin kamera uygulamasında bu sorunu yaşamıyorum
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
oo yeni olan bazı şeyler paylaşılmış :D daha iyi olacak gibi bence beklediğimizden
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
bir an önce gelse ya
 


Üst Alt