Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

fraps34

Üye
Çok fazla ve detaylı bilgi veremeyeceğim fakat çoğu şey ince düşünülmüş. Beklediğimize değecek. Dediğim gibi herşeye hazır olun :)
Arayüzün tamamını sdk ile görebiliyor musunuz ?
 


csH

csH

Üye
o mesajda belirtilmek istenen Windows Phone 8.1'i Developer Preview ile Nisan başında kurulabileceği.
o daha kötü :D martta falan bekliyorduk preview i neyse nisan olsun bizim onda cihaz ayrımı olmuyor zaten
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
o daha kötü :D martta falan bekliyorduk preview i neyse nisan olsun bizim onda cihaz ayrımı olmuyor zaten
hayır mart ayı konusunda hiç bilgi geçmedim ben. Martta üreticiler için RTM sürümün dağıtımına başlanacak.
 
n000k

n000k

Üye
o daha kötü :D martta falan bekliyorduk preview i neyse nisan olsun bizim onda cihaz ayrımı olmuyor zaten
Ben demiştim martı beklemeyin diye. Hatta nisan başı değil sonu olacak bak o :D
 
csH

csH

Üye
Ben demiştim martı beklemeyin diye. Hatta nisan başı değil sonu olacak bak o :D
olsun ona da razıyız kararlı sürümden 620 kullanan biri olarak pek umudum yok yaz sonunda belki gelir en azından previewle idare ederiz:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
KenanK

KenanK

Üye


Facebooktan bildirim geldiğinde toast bildirimi aşağı çekip ,face programını açmadan mesaja yanıt verilebiliyor.

 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Resimdeki yazı başka dilmiş ben size geldi sandım bize bilgileri hemen aktarabilecek biri çıktı diye heyecanlandım bir an :ehe
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Resimdeki yazı başka dilmiş ben size geldi sandım bize bilgileri hemen aktarabilecek biri çıktı diye heyecanlandım bir an :ehe
boşuna beklemeyin. Şu anda beta sdk'yı yükleyenler keşfetmeyle meşgul:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: KenanK
KenanK

KenanK

Üye
hafta sonuna kadar milyon tane sızıntı çıkar :D
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Bu bir sitem mi, espri mi? :)

yani hem espri hem sitem :D neden paylaşılmıyorki en çok merak edilen bir şey paylaşılabilir merakı gidermek için. eninde sonunda paylaşılacak zaten
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
arkadaşlar farklı bir soru soracağım ama..

viber'a güncelleme geldi malum..güncelle deyince güncelleme ekranına geliyor ve güncellenecek uygulama yok diyor..nedendir acep?
 
kesasd

kesasd

Üye
yani hem espri hem sitem :D neden paylaşılmıyorki en çok merak edilen bir şey paylaşılabilir merakı gidermek için. eninde sonunda paylaşılacak zaten

Davetiyeyi kabul ettiğinde bir ton paragraf dolu bir sözleşme kabul ediyorsun. Hiçbir bilgi sızdırmayacağına ve Microsoft'a bu konuda söz verip antlaşmayı onayladığın için. Aslında önceki günlerde paylaşılan sızıntıların çok az bir fark ötesinde şuan SDK. Herşey Windows Store ile ortaklığa gidiyor. Aklınıza gelebilecek hemen hemen herşey. Uzun vadede birleşecek olsalarda bugün bir birleşimin temeli atıldı. %70 bir benzerlik olacağı söyleniyordu zaten.
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Davetiyeyi kabul ettiğinde bir ton paragraf dolu bir sözleşme kabul ediyorsun. Hiçbir bilgi sızdırmayacağına ve Microsoft'a bu konuda söz verip antlaşmayı onayladığın için. Aslında önceki günlerde paylaşılan sızıntıların çok az bir fark ötesinde şuan SDK. Herşey Windows Store ile ortaklığa gidiyor. Aklınıza gelebilecek hemen hemen herşey. Uzun vadede birleşecek olsalarda bugün bir birleşimin temeli atıldı. %70 bir benzerlik olacağı söyleniyordu zaten.
en azından söyleyin birşeyler :D
 
csH

csH

Üye
elbet paylaşan olacaktır sizin gibi sadık olmayanlar da var yanlış anlamayın tabiki de yaptığnız yanlış demiyorum ama bikaç güne her yer sızıntı dolacaktır inşallah :D
 
  • Beğen
Tepkiler: kesasd
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
arkadaşlar farklı bir soru soracağım ama..

viber'a güncelleme geldi malum..güncelle deyince güncelleme ekranına geliyor ve güncellenecek uygulama yok diyor..nedendir acep?
Banada geldi ama benimki güncellendi(öyle tahmin ediyorum 12 adet güncelleme yaptım.Oda güncellenmiştir aralarında )Bu arada güncellenmiş viber
 


Üst Alt