Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

kursat99

kursat99

Üye
Bana üstten çekmeli gibi geldi. En alt kısımdaki ince bölümde 3 tane alt alta çizgi var ya o yüzden.
 


dakamon

dakamon

Üye
Zaten üstten çekmeli olduğunu ali kemal abi haberinde yazdı.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
üstten tek çekmede "Eylem Merkezi" açılıyor. Eylem merkezinde ise tekrar tek çekmeyle bildirim merkezi açılıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: kursat99
dakamon

dakamon

Üye
üstten tek çekmede "Eylem Merkezi" açılıyor. Eylem merkezinde ise tekrar tek çekmeyle bildirim merkezi açılıyor.
Kulağa saçma geldi bildirimleri görmek için iki kere mi yukarıdan aşağı çekcez?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kulağa saçma geldi bildirimleri görmek için iki kere mi yukarıdan aşağı çekcez?
daha hiç bir şey kesin değil. Ama birinci ve ikinci görseli karşılaştırınca durum öyle görünüyor. Belki de ayarlarda "Eylem Merkezi Görünüm Ayarı" vardır. Direk olarak iki menüyü de gösterebilir.
 
dakamon

dakamon

Üye
daha hiç bir şey kesin değil. Ama birinci ve ikinci görseli karşılaştırınca durum öyle görünüyor. Belki de ayarlarda "Eylem Merkezi Görünüm Ayarı" vardır. Direk olarak iki menüyü de gösterebilir.
Hocam iş yükünü hafifletmesi için geliyor ama extradan yine bir iş yükü getiriyor. Yani biraz tuhaf açıkası.
 
ThunderblastX

ThunderblastX

Üye
Gelse de görsek biran önce ama bildirimleri görmek için 2 kere indirirsek gerçekten çok saçma olur
 
mesutcinik

mesutcinik

Üye
Windows Phone yine özgün olduğunu gösterdi ya ne diyim valla . Çok beğendim ben inşallah bu olur. Hadi la MS iyi gidiyon kerataYalnız bu ustten çekmeli falan değil de live tileın uzerine tıklayıp gireceksek bi işe yaramaz
kesinlikle sana katılıyorum eğer live tile üzerie tıklayarak girersek bildirimlere iyi olmaz ama yukarıdan falan değilde soldan çeksek o şekiilde gelse tadından yenmez
 
  • Beğen
Tepkiler: 4MaGuS
Bay H

Bay H

Üye
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Burakkkk250, Serhan ve beats
narnia16

narnia16

Üye
Hocam resmi göremiyorumda acaba başka bir yere upload edip tekrar paylaşabilir misiniz?
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
İnş kullanışlı birşey olur. İsmi önemli değil
 
Serhan

Serhan

Üye
ohaa müthiş olucak Android , İos VS wp8.1
 
pirenuri

pirenuri

Üye
Bu özellik işimize yaradıktan sonra nasıl olursa olsun ama stabilliğini bozmasın erken gelsin ve boş olmasın yeter
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Burdaki bluetooth,aırplane,driving yazan kısımlar sağa sola kayarsa güzel olur yani Birde ben çok önceden bir konuda şöyle demiştim.Bildirim alanı Renkli olsun.Facebook mavi,twitter koyu mavi,mesajlar tema renginde filan böyle olursa tadından yenmez açıkcası
 
pirenuri

pirenuri

Üye
ama ben böyle bir bildirim merkezinin geleceğine inanmıyorum çünkü android temalı falan bildiğimiz androidden almış ergenin biri koymuş ortaya biz de atladık hemen. İnşallah gerçektir
 
efeler12

efeler12

Üye
wpcentral gerçek diyor
 

skynet

Üye
%'de işareti o zaman sürekli gözükmeyecek anlaşılan :hmmm
 


Üst Alt