Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar



BelaMonte

BelaMonte

Üye
bana daha kapsamlı gibi geldi bildirimden daha büyük bir şey gibi inş. öyledir
Daha güzel olması lazım zaten. Herkez bunu bekliyor. Microsoft böyle bir hataya düşmez bence...
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Yani bildirim merkezi ama WP8'deki ismi İşlemMerkezi :D
 
dakamon

dakamon

Üye
Valla görünce resmen hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. Yani patent e yakalanmamak için mi yapıldı böyle. Açıkçası hiç beğenmedim görüntü olarak umarım kullanınca severiz.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Ne yapabilirdi ki başka bence gayet güzel olmuş:p hiç yoktan iyidir
 
Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
gayet iyi bence
 

capkino06

Üye
aynen süper bence :) şarj yüzdesi gözüküyor bu arada oda kesinleşti :) bildirimlerin tümünü silmekde mümkün sağda all setting diyor ama ne ayarı bilemedim :D güzel olmuş güzel :)yalnız pil yüzdesinin yanında 4/20 var o ne için acaba? :hmmm
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
aynen süper bence :) şarj yüzdesi gözüküyor bu arada oda kesinleşti :) bildirimlerin tümünü silmekde mümkün sağda all setting diyor ama ne ayarı bilemedim :D güzel olmuş güzel :)yalnız pil yüzdesinin yanında 4/20 var o ne için acaba? :hmmm
hızlı ayar butonlarının gösterimini işaret ediyor. 20 ayardan 4 tanesi gösteriliyor veya kullanılıyor şeklinde.
 
  • Beğen
Tepkiler: capkino06
dakamon

dakamon

Üye
Arayuzu görünce aklıma visualbasic6 programı geldi bilenler ne demek istediğimi anlarlar :DO değilde fotoğraftaki o uçak modu sürüş modu gibi hızlı ayarlara dokununca bizi ilgili ayar bölümüne götürürse o zaman wp ye yuh derim inşallah öyle bir süpriz ile karşılaşmayız.
 
  • Beğen
Tepkiler: ON9
narnia16

narnia16

Üye
hızlı ayar butonlarının gösterimini işaret ediyor. 20 ayardan 4 tanesi gösteriliyor veya kullanılıyor şeklinde.
Bence 4/20 4. ayın 20 sini gösteriyor olabilir abi. Tarihe göz atmak için pratik bir şey yapılmış diye düşünüyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: pirenuri
dakamon

dakamon

Üye
Bide bir farklılık mı varki android te de bildirimler altta hızlı ayarlar da aynı sayfanın üst kısmında. Belki tek fark gruplama. He bide bizde daha az hızlı ayar var tek sayfada :)
 
narnia16

narnia16

Üye
Bide bir farklılık mı varki android te de bildirimler altta hızlı ayarlar da aynı sayfanın üst kısmında. Belki tek fark gruplama. He bide bizde daha az hızlı ayar var tek sayfada :)
Benim gördüğüm tek farklılık bildirimlerin gruplandırılması. Bir de şu ayar kısayolları 4 taneyle sınırlı kalırsa hiç hoş olmaz yana doğru kayması lazım ya da farklı bir yöntem uygulanabilir.
 
dakamon

dakamon

Üye
Benim gördüğüm tek farklılık bildirimlerin gruplandırılması. Bir de şu ayar kısayolları 4 taneyle sınırlı kalırsa hiç hoş olmaz yana doğru kayması lazım ya da farklı bir yöntem uygulanabilir.
Yan yana kaysa belki androidte telif ücreti ödenmesi gerekebilir ama o BAR ı şöyle sağa sola değilde mesela yukarı aşağı kaydırsak? Örneğin bir silindir gibi düşünelim silindirin bir sırasında 4 tane kısayol var her çevirdiğimizde yani yukarı aşağı sıyırma hareketi yaptığımızda yeni bir 4 lü grup gelse bu grupları da 2 yada 3 ile sınırlasalar bence çok daha güzel olur. Açarız bildirim emrkezini bakarız bluetooth açma yok hemen BAR ı yukarı kaydır hop 4 tane yeni grup gelir içlerinden Bluetoth yoksa bi daha kaydırırız :) Umarım anlatabilmişimdir :D animasyon işlerinden anlasam yapardım animasyonunu valla :D
 

capkino06

Üye
Yan yana kaysa belki androidte telif ücreti ödenmesi gerekebilir ama o BAR ı şöyle sağa sola değilde mesela yukarı aşağı kaydırsak? Örneğin bir silindir gibi düşünelim silindirin bir sırasında 4 tane kısayol var her çevirdiğimizde yani yukarı aşağı sıyırma hareketi yaptığımızda yeni bir 4 lü grup gelse bu grupları da 2 yada 3 ile sınırlasalar bence çok daha güzel olur. Açarız bildirim emrkezini bakarız bluetooth açma yok hemen BAR ı yukarı kaydır hop 4 tane yeni grup gelir içlerinden Bluetoth yoksa bi daha kaydırırız :) Umarım anlatabilmişimdir :D animasyon işlerinden anlasam yapardım animasyonunu valla :D
o şekilde istediğimizi bulana kadar aç kapat uğraştırır diye düşünüyorum :) ama dediğin gibi hızlı ayar butonlarını aşağı doğru çektiğimizde yeni ayarlar gelse güzel olur :) hani bavullarda şifreleme oluyor ya o mantıkta çalışsa :D çevirdikce başka ayar gelse :D aynı şeyi mi anlattık :D
 
dakamon

dakamon

Üye
o şekilde istediğimizi bulana kadar aç kapat uğraştırır diye düşünüyorum :) ama dediğin gibi hızlı ayar butonlarını aşağı doğru çektiğimizde yeni ayarlar gelse güzel olur :) hani bavullarda şifreleme oluyor ya o mantıkta çalışsa :D çevirdikce başka ayar gelse :D aynı şeyi mi anlattık :D
Aynen öyle çok iyi örnek verdin valla :D ama tek farkı her ayar tek tek değişmeyecek 4 lü 4 lü değişecek ve 2 tane grup olsa da yeter buda 8 tane ayar anlamına gelir 8 tane ayarın neler olacağını da bizim seçimimize bırakırlar o zaman gayette hızlı olur :) Hiç öyle aramayla uğraşılması gibi bir durum olmaz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: capkino06

smltrl

Üye
Güzel bence
 
Son düzenleme:
pirenuri

pirenuri

Üye
Windows Phone yine özgün olduğunu gösterdi ya ne diyim valla . Çok beğendim ben inşallah bu olur. Hadi la MS iyi gidiyon kerataYalnız bu ustten çekmeli falan değil de live tileın uzerine tıklayıp gireceksek bi işe yaramaz
 


Üst Alt