Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar



Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
8.1 den çok şey bekliyorum. Güncelleme gelince ya devam ya tamam kararı alacağım. Sistem sınırlaması kalksın yeter. Gerisini zaten kullanıcılar halleder. Mickrosoft'a gerek bile kalmaz :)
8.1 de ya da sonraki güncellemelerde sistem sınırlamasını kaldıracaklarını hiç sanmıyorum kaldıracak olsalar en başında böyle bir şey yapmazlardı , sadece basit bir dosya yönetici eklerler medyayı yonetebilmemiz için
 
nsren

nsren

Üye
8.1 de ya da sonraki güncellemelerde sistem sınırlamasını kaldıracaklarını hiç sanmıyorum kaldıracak olsalar en başında böyle bir şey yapmazlardı , sadece basit bir dosya yönetici eklerler medyayı yonetebilmemiz için
8.1 de ya da sonraki güncellemelerde sistem sınırlamasını kaldıracaklarını hiç sanmıyorum kaldıracak olsalar en başında böyle bir şey yapmazlardı , sadece basit bir dosya yönetici eklerler medyayı yonetebilmemiz için

sanırım haklısın. Ama eğer öyle olmazsa çok kullanıcı kaybeder bence.
 
mtoyanik

mtoyanik

Üye
Youmusic kullanıyorum. Çok iyi yaa. Youtube dan indiriyor, dolayısıyla seçenek de çok fazla
o programda ses kalitesi çok iyi indirmiyor. Audiotica da orjinal albüm müziklerini bulabiliyorsun.
 
ThunderblastX

ThunderblastX

Üye
Audiotica 320 kbps ile mi indiriyor? Bana 320 lik ses kalitesi lazım
 
drangela61

drangela61

Üye
inşaAllah şu 8.1 ile internet tarayıcısı da adam akıllı oturur..açılan sayfaların tekrar tekrar baştan açılması can sıkıcı..data sense bakıyorum internetin kotası oldukça fazla hep bu yüzden..
 
dakamon

dakamon

Üye
inşaAllah şu 8.1 ile internet tarayıcısı da adam akıllı oturur..açılan sayfaların tekrar tekrar baştan açılması can sıkıcı..data sense bakıyorum internetin kotası oldukça fazla hep bu yüzden..
Aynen ya bence çok saçma bir durum ya çok can sıkıcı oluyor çoğu zaman. Zaten internetimiz yavaş bide sayfanın bir daha açılmasını bekliyoruz yahu. Çokmu zor sayfanın bilgilerini bir süre tutması.Şimdi ali kemal abi buna da bir mantıklı neden bulur hee deriz :P :D
 
  • Beğen
Tepkiler: drangela61
beats

beats

Üye

yeni ss
 
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan, kaygisiz43, PureFood ve 4 diğerleri

yunusiyunus

Üye
bildirim merkezi mi bu
 
efeler12

efeler12

Üye
iyi de aksiyon merkezi dediğimiz yerde bildirimler olacak nasıl bildirim merkezi gelmiyor oluyor bu
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
İnşallah şarj yüzdesi Türkçeye özgü ve iOS'ta olduğu gibi, 100% şeklinde değil de %100 şeklinde olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: ON9, pirenuri, kursat99 ve 1 kişi daha


Üst Alt