Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

dakamon

dakamon

Üye
Hayır sim kart kestirme değil. Dediğiniz gibi 3g 2g denedim hep :/ olmuyor :(
 


capkino06

Üye
bu konular için sabit konular var arkadaşlar
 
dakamon

dakamon

Üye
bu konular için sabit konular var arkadaşlar




bende biliyorum sabit konuların olduğunu. Herhalde binbaşı olduysak biliyoruzdur ama sorun acil sonuçta haberleşmemiz gereken insanlar var. O konulara kimse doğru düzgün bakmıyor bende arkadaşlardan yardımı daha çabuk almak için böyle güncel bir konuya yazmak istedim rahatsız olan arkadaşlardan özür diliyorum
 
dakamon

dakamon

Üye
dün bende de oldu geçici bir durum yeniden başlatmayı deneyin


eğer yeniden başlatma olarak telefonu kapatıp açmaktan bahsediyorsanız yaptım onu soft reset attım bataryayı sim kartı söktüm taktım yok olmuyor :/:/:/
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
En son Prewiev For Developers güncellenmesi hakkında konuşuyordunuz. güncellediniz mi? geldi mi 8.1 deneme sürümü?
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
şu Black güncellemesini verselerde yuklemiycem
 

yunusiyunus

Üye
n9 keşke devam etseydi.cortana mortana zor iş abi ben söyleyecem de o anlayacak da ohooo olmaz kanımca
 
ademoz05

ademoz05

Üye
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Yeni bir ekran görüntüsü daha geldi. Bu sefer ki çok daha güzel:ehe


Bu resim geçen gördüğümüz çince ekran görüntüsünden yararlanılarak telefonda nasıl göründüğünü göstermek adına photoshop'ta hazırlanmış. Yani gerçek bir ekran görüntüsü değil.
Ancak sonuçta telefondaki görüntüsü bir nevi böyle olacak.

Arka planda görülen youtube uygulaması da yeni bir uygulama değil yani.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bay H
Esendağlı

Esendağlı

Üye
En son Prewiev For Developers güncellenmesi hakkında konuşuyordunuz. güncellediniz mi? geldi mi 8.1 deneme sürümü?
Yok ya,bende ya tutarsa dedim yükledim ama herşey aynı gibi.bazı şeyler yüklendi ama nedir bilmiyorum.zaten araştırma fırsatım da olmadı hiç.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
eğer yeniden başlatma olarak telefonu kapatıp açmaktan bahsediyorsanız yaptım onu soft reset attım bataryayı sim kartı söktüm taktım yok olmuyor :/:/:/

dostum sorunun çözüldü mü..hattın avea ise normal..benim eski evladiyelik telefonda da hat gitmeleri oluyordu..avea nın halt etmesi işte..
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
dakamon

dakamon

Üye
dostum sorunun çözüldü mü..hattın avea ise normal..benim eski evladiyelik telefonda da hat gitmeleri oluyordu..avea nın halt etmesi işte..
sorunumun çözümünü buldum bu avea ya varya ne kadar beddua etsem az. Abi nasıl bir saçmalıktır acaba bu, aradım müşteri hizmetlerini öğrendim sorunu hattınızda hiç TL yok dedi paketinizi kullanmanız için en az 60 kruş bakiyeniz olması gerekiyor dedi. Resmen bi yaşıma daha girdim Bu resmen kocaman bir saçmalık türkcell de böyle bir şey yoktu vodefone da da olduğunu düşünmüyorum. Ama hala çözemediğim şu telefon en az 2 saat arama yapınca direk hattan düşüyordu gecenin ilerleyen saatlerinde 12 de falan arama yapabilmeniz için kontor yükleyin diye telesekreter sesi duymaya başladım. Yani anlaşılan şu ki aveada hatta düşmeler oluyor ki daha öncede çok sevef böyle hattan düşmeler yaşadım avea da. İlgilenen arkadaşlara binlerce kez teşekkür ediyorum kusura bakmayın konuyu meşgul ettim anlayışınız için çok teşekkürler.
Yeni bir ekran görüntüsü daha geldi. Bu sefer ki çok daha güzel:ehe

Fotoğraftaki telefon 820 mi acaba :) )
820 de ben eskiye nazaran çok takılmalar kasmalar sistem karasızlıkları donmalar mesajları açınca beklemeler sonra mesajları bir süre yokmuş gibi görmeler ve birsürü birsürü birşeyler yaşıyorum amberdan sonra bunlar başladı diyebilirim ve giderek te artıyor. Acaba yanlış giden bir şey mi var? Güncellemeler geldikçe telefon daha çok sapıtır oldu. Emin olun abartmıyorum. Umarım 8.1 i alınca göçmez telefon :)
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
sorunumun çözümünü buldum bu avea ya varya ne kadar beddua etsem az. Abi nasıl bir saçmalıktır acaba bu, aradım müşteri hizmetlerini öğrendim sorunu hattınızda hiç TL yok dedi paketinizi kullanmanız için en az 60 kruş bakiyeniz olması gerekiyor dedi. Resmen bi yaşıma daha girdim Bu resmen kocaman bir saçmalık türkcell de böyle bir şey yoktu vodefone da da olduğunu düşünmüyorum. Ama hala çözemediğim şu telefon en az 2 saat arama yapınca direk hattan düşüyordu gecenin ilerleyen saatlerinde 12 de falan arama yapabilmeniz için kontor yükleyin diye telesekreter sesi duymaya başladım. Yani anlaşılan şu ki aveada hatta düşmeler oluyor ki daha öncede çok sevef böyle hattan düşmeler yaşadım avea da. İlgilenen arkadaşlara binlerce kez teşekkür ediyorum kusura bakmayın konuyu meşgul ettim anlayışınız için çok teşekkürler

Avea ile her geçen gün yeni şeyler öğreniyor insan :) ömür törpüsü'nün eş anlamlısı kendileri
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Rainesto

Rainesto

Üye
Martta gelse de sevinsek
 


Üst Alt