Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Fakat bu menünün task bardan mı yoksa ses düğmesine tek basmayla mı açılacağı konusunda bir bilgi yok.
 


beats

beats

Üye
Fakat bu menünün task bardan mı yoksa ses düğmesine tek basmayla mı açılacağı konusunda bir bilgi yok.
task bar anladığımız kadarıysa tam sayfa açılıyor ama bu yarıya kadar açılıyor, sanki şimdiki ayara ek şekilde butonla açılacak gibi duruyor
şöyle bir bakındım sızıntı çoğu yerde yok bile çok hızlısın abi
 
Son düzenleme:

capkino06

Üye
aslında şu anda olduğu gibi açılsa ses seviyesini gösteren yeri aşağı çeksek detayları açılsa güzel olur bence:)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
task bar anladığımız kadarıysa tam sayfa açılıyor ama bu yarıya kadar açılıyor, sanki şimdiki ayara ek şekilde butonla açılacak gibi duruyor
şöyle bir bakındım sızıntı çoğu yerde yok bile çok hızlısın abi
:bigstar: işimiz bu

aslında şu anda olduğu gibi açılsa ses seviyesini gösteren yeri aşağı çeksek detayları açılsa güzel olur bence:)
muhtemelen o şekilde olacak. Ve büyük ihtimalle geri ok tuşuna bir kere basmayla da kapanacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: capkino06 ve beats
ademoz05

ademoz05

Üye
bana da ses tuşuyla açılacak gibi geliyor ve sabırsızlıkla bekliyorum yeni gelişmeleri :))
 
ThunderblastX

ThunderblastX

Üye
Preview sürümü gelse de ne olacağını görsek ya 1 sene önce ocakta gelicekti sözde 8.1 hep sarkıyo güncellemeler
 
ademoz05

ademoz05

Üye
Preview sürümü gelse de ne olacağını görsek ya 1 sene önce ocakta gelicekti sözde 8.1 hep sarkıyo güncellemeler
Bence şubat sonunda 8.1'in tanıtımı yapılmaya başlanırken, ön izleme sürümü de 1-2 hafta içinde kullanıcılarla paylaşılır.
 
  • Beğen
Tepkiler: ThunderblastX
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bluetooth SIG sertikasyonunda Windows Phone 8.1 görüldü.

 
  • Beğen
Tepkiler: ThunderblastX, Dexter Morgan ve beats
dakamon

dakamon

Üye
Dun akşam demiştim şubata girerken yeni sızıntılar gelir diyordum harbi geldi :D daha fazla gelsin daha fazla :D sesi gördük kortana yı da gördük sırayla çıkıyor ortaya :):)
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Bluetooth SIG sertikasyonunda Windows Phone 8.1 görüldü.

hocam yukardan çekmeli bar geleck mi acaba? en çok istediğim özellik. bide uygulamaları sd karta kurma olayı gelse tadından yenmez. son istek dosya yönetisici :D
 
Rainesto

Rainesto

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan

yunusiyunus

Üye
nokia ms tam dokunmatiğe geçmiyor demekki eğer ses tuşuyla açılıyorsa
 

skynet

Üye
  • Beğen
Tepkiler: 4MaGuS, kaygisiz43, Rainesto ve 1 kişi daha
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Cortana gelecekte ona türkçe öğretecekler de ohooooooo...En iyisi ben bir ingilizce kursuna yazılayım :ehe
Dostum şu kurs iki kişilik olsun. Belki indirim alırız , hatta pazarlık yaparız. Forumda 2.5 m civarında üye var. Yap bir güzellik ayağımız alışsın, müşteri getiririz falan. :)))
 
  • Beğen
Tepkiler: 4MaGuS, skynet ve Rainesto
dakamon

dakamon

Üye
Aeitkadaşalar acil yardım!! Avealıyım lm820 kullanıyorum 1 saattir ne mesajlarım gidiyor nede aramalarımı yapabiliyorum arama yapınca hemen bitirildi diyor. Mesajlarda gitmiyor ama bana mesaj geliyor. Acaba telefondan mı kaynaklı yoksa aveadan mı
 
beats

beats

Üye
Aeitkadaşalar acil yardım!! Avealıyım lm820 kullanıyorum 1 saattir ne mesajlarım gidiyor nede aramalarımı yapabiliyorum arama yapınca hemen bitirildi diyor. Mesajlarda gitmiyor ama bana mesaj geliyor. Acaba telefondan mı kaynaklı yoksa aveadan mı
sim kart kesim mi micro mu, bir de şebeke ayarlarında oynama yap 2g,3g değiştir veriyi aç kapa gibi
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Aeitkadaşalar acil yardım!! Avealıyım lm820 kullanıyorum 1 saattir ne mesajlarım gidiyor nede aramalarımı yapabiliyorum arama yapınca hemen bitirildi diyor. Mesajlarda gitmiyor ama bana mesaj geliyor. Acaba telefondan mı kaynaklı yoksa aveadan mı
sanırsam aveanın büyük hatları ile mikro hatşaeının çipi farklı bence kırılmış sim kart kullanıyorsunuz
 


Üst Alt