Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

yeminli06

yeminli06

Üye
o güncelleme anada geldi ama developer hesabını açınca geldi,açmadan önce yoktu
geri yükleme devam ediyor şuan.
acaba ne değişti beta olarakbildirim penceresi gelmiş ahanda :biggrin:

Bildirim penceresi derken ?
 


Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
güncellemeleri tekrar kontrol et..büyük ihtimalle gdr3 beta yı kurdun..şimdi black yüklenecek..
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
ilginç..google da arattım gdr3 beta ile gelen bir güncellemeymiş.. bildirim penceresinin resmini ekler misin buraya
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
cidden bildirim penceresi ne
 
YkPkY

YkPkY

Üye
bildirim şakaydı :)
Bi değişiklik yok
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
Bay H

Bay H

Üye
Windows Phone 8.1 güncellemesinin dağıtım tarihleri belli oldu:
Üreticiler İçin : Mart
Developer Cihazlar İçin : Nisan
Kullanıcılar İçin : Mayıs
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Windows Phone 8.1 güncellemesinin dağıtım tarihleri belli oldu:
Üreticiler İçin : Mart
Developer Cihazlar İçin : Nisan
Kullanıcılar İçin : Mayıs
ocak bitti diyelim saymıyalım nisanında ortasında diyelim 1.5 ay var
 
YkPkY

YkPkY

Üye
çok iyi.inşallah
 
Tmobile

Tmobile

Üye
Windows Phone 8.1 güncellemesinin dağıtım tarihleri belli oldu:
Üreticiler İçin : Mart
Developer Cihazlar İçin : Nisan
Kullanıcılar İçin : Mayıs
nerden biliyorsunuz :D
 

skynet

Üye
Bize gelmesi gene ağustosu bulur : ?
 
Tmobile

Tmobile

Üye
2.5 ay nasıl geççek ya .:D.
 


Üst Alt