evet altarnatifi bilenler var malesef windows olmasaydı bilgisayarın hiç bir işe yaramayacağını düşünenler olabilir bu yüzden açtım bu konuyu kendim linux mint kullanıcısıyım işletim sistemi olarak windows altarnetiflere ve ücretsiz yazılım üretenlere destek vermeliyiz kimse bu dünyada büyük kardeş gibi hissetmemeli kendini ve vazgeçilmez olmamalı ...
Mis gibi Pardus kullanırdık diyemiycem Windows olmasaydı diye birşey olamaz bence. Kapitalist düzen Windows gibi bir işletim sistemi yaratırdı mutlaka. Sistem aynı olurdu, ismi değişirdi sadece.
adam oturmuş windows u yazmış nerden kapitalizme gittiniz yahu
ayrıca çok da iyi olmazdı bence yeniden yuzlerce gb lik arşivler oluşturmak zorunda kalırdım
Mis gibi Pardus kullanırdık diyemiycem Windows olmasaydı diye birşey olamaz bence. Kapitalist düzen Windows gibi bir işletim sistemi yaratırdı mutlaka. Sistem aynı olurdu, ismi değişirdi sadece.