windows olmasaydı?

_RYUK_

Üye
windows olmasa idi wp8 de olmazdi
 

Oğuzhan

Üye
Macbook kullanirdim zaten uniye gecince macbook almayi dusunuyorum
 

Havvali

Üye
    Konu Sahibi
evet altarnatifi bilenler var malesef windows olmasaydı bilgisayarın hiç bir işe yaramayacağını düşünenler olabilir bu yüzden açtım bu konuyu kendim linux mint kullanıcısıyım işletim sistemi olarak windows altarnetiflere ve ücretsiz yazılım üretenlere destek vermeliyiz kimse bu dünyada büyük kardeş gibi hissetmemeli kendini ve vazgeçilmez olmamalı ...
 

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
Mis gibi Pardus kullanırdık diyemiycem Windows olmasaydı diye birşey olamaz bence. Kapitalist düzen Windows gibi bir işletim sistemi yaratırdı mutlaka. Sistem aynı olurdu, ismi değişirdi sadece.
 

hurol1

Üye
Pardus kullanırız
 
Windows olmasaydı andiroid olurdu
 
adam oturmuş windows u yazmış nerden kapitalizme gittiniz yahu
ayrıca çok da iyi olmazdı bence yeniden yuzlerce gb lik arşivler oluşturmak zorunda kalırdım