Windows Live Messenger S60v3 v1.1900 Türkçe

Sponsorlu Bağlantılar

mc_metin

mc_metin

Üye
illaki wireless veya wifi lemi bağlanılıyo turkcell msnden bağlanılmıyormu?:hmmm
 


altayefe

Üye
TŞK
 
daffy

daffy

Üye
kardeş ben bun msn de sesimi kayd edip karşı tarafa gönderiyorum hemde çok güzel oluyo böyle bas konus gıbı ama bılgısayardan ses i kayd edınce bana gelmiyo sizdede böyle oluyo mu???
 

egemenkons

Üye
N95 e kurdum sorunsuz çalışıyor rsimler falanda gözüyor ayrıca ilk önce sende yazabiliyosun mükemmmel paylaşım teşekkürler
 
eQooo

eQooo

Üye
YA SAOLASIN HERŞEY GÜZELDE FULL DEĞİL gEÇİCİYMİŞ...nasıl full yapabiliriz...
 
ölümüne

ölümüne

Üye
arkadaşlar 3250 de kurdum çalışıyor fakat bembeyaz resmi bırakın renk yok:)
 
buraq85

buraq85

Üye
teşekkürler kardeşim ama ben n95 için hangisini indiricem ??

--------------- Ekleme ---------------

çok saol kardeşim emeğine sağlık..
 
buraq85

buraq85

Üye
teşekkürler..
 
daffy

daffy

Üye
valla mükemmel ya gercekten calısıyo
 
Silinen Üye 325954

Silinen Üye 325954

Kapalı Hesap
bende indirdim çevrimcimi değilmi msn ikonları görünmüyor. yardım..
 

tutsak47

Üye
teşekkürler.
 
mtnf

mtnf

Üye
teşekkürler
 

skjull

Üye
evet e65 e de oluyor saol
 

smh_569

Üye
ya dostum gözüküyo yüklüyo ama acamıyorum bana bi yardımcı olsan
 
kobe0823

kobe0823

Üye
çok saol güzel paylaşım :oke: fakat ücretlendirme hakkında bilgisi olan varsa lütfen yardıcı olsun şimdiden teşekkür ederim
 

sercanaktas

Üye
walla abi turkcell ücretlendirmesi malum. ben msn yazıp 7777 yolladım. turkcell diyor ki ayda 6 ytl. walla ben memnunum ama simge durumunda ufaltma olayı yok. yani ben n73 kullanıyorum ama olmuyor niyeyse. bakıyorum bakıyorum gizle diyor gizliyorum ama kapanıyor. ama memnunum iyi gidip geliyor. kıyak oldu dışardayken lazım oluyordu bazen...
 
serhat_1791

serhat_1791

Üye
arkadaşlar bu msn programı n70 e yuklenirmi yardımcı olun ltfn..bu msn programını n70 destekliyo mu yuklenir mi?

--------------- Ekleme ---------------

bu msn programı n70 e yukleniyo mu yardımcı olursanız sewnrm.n70 e yuklesem calışır mı?
 

furkan1240

Üye
yaa ben bunu kurdum kısı lıstesı tam gorunmuyo bazı cevrım ıcı kısılerde gorunmuyo basta cook guzel kullanıyodum sımdı kullanamıyorum yardımcı olursanız sevınırım
 
venusutarit

venusutarit

Üye
Çok sağol dostum
 
serhat_1791

serhat_1791

Üye
n70 e yukjleniyo mu bu messenger programı ...yuklesem calısırmı yardımcı oln..tskkrler;)
 


Üst Alt