walla abi turkcell ücretlendirmesi malum. ben msn yazıp 7777 yolladım. turkcell diyor ki ayda 6 ytl. walla ben memnunum ama simge durumunda ufaltma olayı yok. yani ben n73 kullanıyorum ama olmuyor niyeyse. bakıyorum bakıyorum gizle diyor gizliyorum ama kapanıyor. ama memnunum iyi gidip geliyor. kıyak oldu dışardayken lazım oluyordu bazen...