MSN Messenger Windows Live Messenger 2009 Skin

Sponsorlu Bağlantılar

Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Windows Live Messenger 2009 Skin


Windows Live Messenger 8.5 İçin Windows Live Messenher 9.0 Ekran Skin Paketi... 8.5' i 9.0 Görüntüsüne Sokabilirsiniz... Ekran Görüntüsü Kendi Sistemimdendir...

Not : Kullanabilmeniz İçin Sisteminizde MsnPlus Yüklü Olması Lazım...!!!




Rar Password : BaD_BoY

Upload By Ue-Gazi
01.10.2008
 
  • Beğen
Tepkiler: Paranoya ve exeryuz


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Teşşekkürler.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim Güle Güle Kullan... (:
 
west_advisory

west_advisory

Üye
Ellerine saglık ue-gazi.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim... :)
 
gsmgs

gsmgs

Üye
saol kardeş
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim...
 

emre_123456

Üye
sagolasın tesekkurler
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim...
 
cCeaNn

cCeaNn

Üye
(paylaşım için teşekkürler)bu msn skinini eski haline döndürmek için ne yapmalıyım..
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Plus' da Ayarı Var... Oradan Ayarlıyorsun...
 

doomtai

Üye
eyw. devamını bekleriz
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim...
 
Atakan

Atakan

Üye
Teşekkürler
 
turkordu

turkordu

Üye
Eline sağlık.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 

alis_33

Üye
kardeş link açılmıyor ne ayak ya ben bu forum sitelerimden çok şikayetciyim hep büle oluyo
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeş link açılmıyor ne ayak ya ben bu forum sitelerimden çok şikayetciyim hep büle oluyo

Bende senin gibi üyelerden şikayetçiyim... Link gayet sağlam... İndirmesini beceremiyorsan formlara laf etme... ;)
 

hicranhicran

Üye
bende şifre istedi çalışmıyor plus yuklu olmasına ragmen..
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Şifre istemesi doğal... Winrar da parola var... Konuya iyi bakarsan parolayı görürsün... ;)
 


Üst Alt