abi imeiyi kagida yaz telefona at tutarsa telindir tutmazsa kara topragin
bi arkadaşın çalındı sim gormuyor kara kara düşünüyoruz telciye sormuş imei çalınmış demişImei atmak tam ne oluyor ? Her telefonun imei´si var zaten, o yüzden soruyorum

bi arkadaşın çalındı sim gormuyor kara kara düşünüyoruz telciye sormuş imei çalınmış demiş![]()
Af buyur, ama halen anlamis degilim. Telefon calindiysa imei de gitti. Yok imei´i yazdim, var diyorsan ve elimdeki baska telefona o imei´i atmak istiyorum diyorsan, bildigim kadari ile bu imkansiz
Harbimi ? ozaman bu cihaz mındar oldu 
Harbimi ? ozaman bu cihaz mındar oldu
![]()
Hocam kasma. Nokia nın sitesinde destekte imei çalınmasına karşı link vardı . Dur bulup atayım. O linkten çözersin sorun yokHarbimi ? ozaman bu cihaz mındar oldu
![]()

Eyvallah hocam bakıyorumHocam kasma. Nokia nın sitesinde destekte imei çalınmasına karşı link vardı . Dur bulup atayım. O linkten çözersin sorun yok
Buldum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
İşe yarar bi'şey çıktı mı? Nokia bu tür sorunlara karşı kurmuştu bu departmanı. Ms nasıl değiştirdi bilmiyorum ama baya iyiydi en son. Çözerler inşallahEyvallah hocam bakıyorum

Umarım arkadaşı yonlendirdim bakalım sonuç ne olacakİşe yarar bi'şey çıktı mı? Nokia bu tür sorunlara karşı kurmuştu bu departmanı. Ms nasıl değiştirdi bilmiyorum ama baya iyiydi en son. Çözerler inşallah![]()

Teşekkürler kardeş ama çözdüm ve konu kapanabilirEğer olmazsa btk nın sitesinde de var açtırmak için gerekli adımlar
kapanacak konu bildirdim geçmiş olsun bu arada

