Öneri Windows cihaza nasıl imei atarım ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
    Konu Sahibi
Windows cihaza nasıl imei atarım ?
Windows cihaza nasıl imei atarım ? L625
 


dücane

dücane

Üye
Imei atmak tam ne oluyor ? Her telefonun imei´si var zaten, o yüzden soruyorum
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
    Konu Sahibi
Imei atmak tam ne oluyor ? Her telefonun imei´si var zaten, o yüzden soruyorum
bi arkadaşın çalındı sim gormuyor kara kara düşünüyoruz telciye sormuş imei çalınmış demiş :bilmm
 
dücane

dücane

Üye
bi arkadaşın çalındı sim gormuyor kara kara düşünüyoruz telciye sormuş imei çalınmış demiş :bilmm


Af buyur, ama halen anlamis degilim. Telefon calindiysa imei de gitti. Yok imei´i yazdim, var diyorsan ve elimdeki baska telefona o imei´i atmak istiyorum diyorsan, bildigim kadari ile bu imkansiz
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
    Konu Sahibi
Af buyur, ama halen anlamis degilim. Telefon calindiysa imei de gitti. Yok imei´i yazdim, var diyorsan ve elimdeki baska telefona o imei´i atmak istiyorum diyorsan, bildigim kadari ile bu imkansiz
:blink: Harbimi ? ozaman bu cihaz mındar oldu o_O
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Fatura kimin adına? Elinde satış sözleşmesi var mı!? İkinci el bile olsa belge veriyorlar. Ona göre bilgi verebiliriz
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
İmeı klonlama yasal değildir.Lütfen yasal olmayan yollara başvurmayın.Magdur olmuşsunuz daha çok mağdur olmayın.Google'a Nokia imeı klon bildirme yazın Microsoft sitesine girip gerekli formu doldurun cihazınız bir hafta içinde yasal yollarla ücretsiz olarak açılacak ve Microsoft tarafından konu hakkında size mail gelecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: sahanemir ve OnurYurdakul
emz

emz

Üye
:blink: Harbimi ? ozaman bu cihaz mındar oldu o_O
Hocam kasma. Nokia nın sitesinde destekte imei çalınmasına karşı link vardı . Dur bulup atayım. O linkten çözersin sorun yok :oke:
Buldum :)
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
    Konu Sahibi
Hocam kasma. Nokia nın sitesinde destekte imei çalınmasına karşı link vardı . Dur bulup atayım. O linkten çözersin sorun yok :oke:
Buldum :)
Eyvallah hocam bakıyorum
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
    Konu Sahibi
İşe yarar bi'şey çıktı mı? Nokia bu tür sorunlara karşı kurmuştu bu departmanı. Ms nasıl değiştirdi bilmiyorum ama baya iyiydi en son. Çözerler inşallah :)
Umarım arkadaşı yonlendirdim bakalım sonuç ne olacak :)
 
  • Beğen
Tepkiler: emz

bayon

Üye
Eğer olmazsa btk nın sitesinde de var açtırmak için gerekli adımlar
 
kralberk13

kralberk13

Üye
kapanacak konu bildirdim geçmiş olsun bu arada
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt