Türe
Üye
minecraft istiyor ekran kartı driverı. Ayrıca pesi kasmadan açmam içinde ekran kartını optimize (ayar) etmem lazım.
Pesin offside mantığında hiçbirşey yok aksine mükemmel. Sadece çok çok çok ufak insan hataları eklenmiş ve çokda güzel ve heyecanlı olmuş
Ya ben nediyorum açar diyorum kaçtane oyun yükledim açıyor bişey olmaz
Valla manyak oldu bildiğin manyak yani
hacı şu çift pencere olayı nasıl oldu ya
kendin elinle yapıyosun. Üstten tutup sürüklüyorsun.nasıl kendiliğinden mi oldu
minecraft istiyor ekran kartı driverı. Ayrıca pesi kasmadan açmam içinde ekran kartını optimize (ayar) etmem lazım.
Pesin offside mantığında hiçbirşey yok aksine mükemmel. Sadece çok çok çok ufak insan hataları eklenmiş ve çokda güzel ve heyecanlı olmuş
Ya ben nediyorum açar diyorum kaçtane oyun yükledim açıyor bişey olmaz
kendin elinle yapıyosun. Üstten tutup sürüklüyorsun.
Ben yeniliğe çok çabuk alışan bir insanım. Şuan o dediğin şeylerin hepsini 5 senedir kullanıyomuşum gibi rahatça kullanıyorum ve bencede çok güzel düşünmüşlerbende win 8 yuklu ama sirf ssd ile cok iyi optimize veriyor ve pcnin driverleri win8e tam uyumlu onun disinda
o yeni baslat menusu start8 ile hallettim
ekranin yanindaki kisayollarida metro ui controller ile kapadim
bana bulasmasin aman o baslat menusu kolaylikltan tamamen uzak tam bir kasinti
oyundasin start tusuna basiyorsun arayuze giriyor kapatiyorsun oyuna giriyor bu seferde ne sinir sey oyle
programlar daha win8 e uyumlu çıkartmadılarsa microsoftun yapacağı bişey yokBen yükledim pişmanım şimdi. Kaspersky çalışmadı sileyim dedim silenmedi dosyalarını sildim ama hala yüklü. MCafee yükledim oda çalışmadı şimdi kaldıramıyorumda.
yatın kalkın windows 8'e dua edin kurduğumda ekran kartı driverine kadar buldu herşey hazırdı ama etkinleştirirken sorun oldu format atmak zorunda kaldım 7 ultimate yükledim wlan driveri bile yüklemedi internete giremedim arkadaşın pc'den 1 megabit hızında driverları indirdim
W7 eskiden tüm driverları bulurdu geçen gün bir akrabamın pcye format atarken wlan ı bırak ethernet kartını bile bulamadı :S O kadar uğraştım bağlayamadım nete. Laptoptan indirdim de flashla attım ben de. Laptop a da format attığımda telefondan driverları indirip öyle kurmuştum.yatın kalkın windows 8'e dua edin kurduğumda ekran kartı driverine kadar buldu herşey hazırdı ama etkinleştirirken sorun oldu format atmak zorunda kaldım 7 ultimate yükledim wlan driveri bile yüklemedi internete giremedim arkadaşın pc'den 1 megabit hızında driverları indirdim
seninde imzan bi hazırlanamadı gitti be abi
W7 eskiden tüm driverları bulurdu geçen gün bir akrabamın pcye format atarken wlan ı bırak ethernet kartını bile bulamadı :S O kadar uğraştım bağlayamadım nete. Laptoptan indirdim de flashla attım ben de. Laptop a da format attığımda telefondan driverları indirip öyle kurmuştum.
Aslında şöyle bir durum var. W7 çıktığında o güne kadar çıkmış ethernet kartlarının %90 ını tanıyordu. Şimdi yeni boardları ve ethernet kartlarını tanıyamıyor çünkü biz eski w7 yi kurmaya çalışıyoruzW8 de şuan piyasadaki %90-95 civarı board ve ethernet kartlarını tanıyordur.
seninde imzan bi hazırlanamadı gitti be abi
İmzayı bakkalın çırağına sipariş ettimEleman internet kafeden çıkarsa hazır olacak herhale :P Yakında yakında Coming Soon...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?