windows 8 dot net 3.5 (.NET Framework 3.5) çevrim dışı (offline) kurulumu

Sponsorlu Bağlantılar

Havvali

Havvali

Üye
    Konu Sahibi
windows 8 dot net 3.5 (.NET Framework 3.5) çevrim dışı (offline) kurulumu
windows 8 kullananlar bilir dot 3.5 ı kurmak için internetten indirip kurmamız gerekiyor bu işlem için ortalam 250mb lık internet ve zaman gidiyor( ne işe yarar demeyin bugün olmazsa yarın mutlaka işiniz düşer )
eğer bilgisayardan az çok anlıyorsak bu iş bazen çocuk oyuncağı gibi de çözülebilir.
anlatımı en basit halde yapmaya çalıştım ve 1 den fazla çözümü var sadece 2 tanesini anlatacağım
(1.çözüm)
1- öncelikli hedefimiz windows 8 kurulumundaki sources/sxs dosyasını elde etmek bu dosyayı nasıl elde edebiliriz?
a- iso kalıbını bir sanal surucu ile acarak ( sanal sürücüler ve iso kalıbı hakkında bilgi toplayın eğer bilmiyorsanız)
b- flash dan yüklediysek flashın içinde dizini takip ederek
c- vs
2- c\ sources adında yeni bir klasör oluşturun (boş klasör yani)
3- sxs bu sources klasörünün içine atın ( kopyalayın)
4- arama yerine cmd yazarak yada C:\Windows\system32\cmd yolundan cmd yi yönetici olarak çalıştırın
5- 6 dk vereceğim kodu koplayın ve cmdye yapıştırın
6- dism.exe /online /enable-feature /featurename:NetFX3 /Source:c:\sources\sxs
7-daha sonra enter a basın yada ve bekleyin bu kısım 15dk sürebilir

%100 olupta resimdeki gibi olunca tamamdır
yani the operation completed successfully ı gör iş bitmiştir
8- bilgisayarınızı yeniden başlatın

(2.çözüm)
1- deamon tools a gibi bir sanal sürücüye win8 iso kalıbını açtırın ve sanal sürücünün oluşturduğu çakma sürücünün adını aklınızda tutun ( e , f ,g ne ise artık)
2- arama yerine cmd yazarak yada C:\Windows\system32\cmd yolundan cmd yi yönetici olarak çalıştırın
3- 4 de vereceğim kodu cmd de ye yapıştırınız koddaki X yerine 1 de aklınızda tuttuğunuz sürücünün harfini yazınız
4- dism.exe /online /enable-feature /featurename:NetFX3 /Source:X:\sources\sxs
5- daha sonra enter a basın yada ve bekleyin bu kısım 15dk sürebilir

%100 olupta resimdeki gibi olunca tamamdır
yani the operation completed successfully ı gör iş bitmiştir :)
6-bilgisayarınızı yeniden başlatın ve dot3.5 i kurmanın vermiş olduğu heyecanla teşekkürü çok görmeyin
 
  • Beğen
Tepkiler: ÇaRşI 2387


ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
:tşk: nokıacooker açılmıyordu bu sayede hallederim
bu daha basitmiş
 
Havvali

Havvali

Üye
    Konu Sahibi
vaybe eskiden ne kadar uğraşmışım :) şimdi güncel bir 8 yükleyip işi çözüyoruz :D
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
aynen öğle
 


Üst Alt