Yardım Windows 8.1 Nasıl Gelecek?

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Windows 8.1 Nasıl Gelecek?
Çıkınca windows8 kullananlar güncelleme yaparak mı yükliyecek yoksa indirip dvd'ye çekip format mı atacağız?
 

Invoke

Üye
Para verip alacaksınız, 8 kullananlar daha ucuza alacak... Ya da torrent
 
Para ile olucagini hic sanmiyorum bence update ile gelicek olmadi yine iso yukler cracklarim
 
Tepkiler: GDDR5

Invoke

Üye
Para ile olacağı şeklinde bir haber okudum diye hatırlıyorum, maxicepde... 8 sahiplerine indirimli, diğer türlü daha pahalı.
 

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Para ile olacağı şeklinde bir haber okudum diye hatırlıyorum, maxicepde... 8 sahiplerine indirimli, diğer türlü daha pahalı.
Yanlış hatırlamıyorsam mad Eagle'de konu açmıştı Windows 8 beleş olacak diye
 

Invoke

Üye
He ya, sanırım güncelleme şeklinde olacakmış
 
Hahaha pikaçum ben 8.1 buldum internetten güncelleme yaptım süper aktivasyonuda skype ile hallettim taş gibi oldu dayanamaıyosan internette torrentler var
 

Invoke

Üye
Ben yapamamıştım skype ile aktivasyon
 

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Hahaha pikaçum ben 8.1 buldum internetten güncelleme yaptım süper aktivasyonuda skype ile hallettim taş gibi oldu dayanamaıyosan internette torrentler var
Güncellemeyi nasıl yaptın? Windows Update'den mi yoksa başka yolla mı?
 

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
torrentten indirip kurmuş, sonra skype ile aktifleştirmiş, anladığım kadarıyla.
18 ekimi bekliyelim.


Benim hala alayamadığım konu şimdi normal Windows8 kurar gibi mi kuracağız? Yoksa kendisi güncelliyecek mi
 

ANIL

Admin
Orjinal Windows 8 sahiplerine Windows Update üzerinden güncelleme gelecek. Service Pack gibi düşünün farkı yok. Ben şuan orjinal kullanmıyorum ama aylık updateleri alabiliyorum bir sorun yok 8.1'de bu şekilde gelicek diye biliyorum. Güncelledikten sonra lisans sorunu olabilir ama çözeriz
 
Tepkiler: GDDR5

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Bendede orjinal yok aktivatör vardı Bi sorun çıkmaz İnşallah
 

Invoke

Üye
Hem orijinal yok hem de utanmadan güncelleme bekliyon la, ben de lisanslı windows 8'in var sanmıştım.
 
bişey diyecem ben güncellemeleri alabiliyorum ama bazı durumlarda kişisel bilgisayarınızı etkinleştirin diyor anlamadım gitti?