Windows 8.1 beleş olacak !

    Konu Sahibi
Windows 8.1 beleş olacak !


Windows 8 gün geçtikçe daha fazla kullanıcı tarafından tercih ediliyor. Windows 9 yerine Blue kod adıyla dillerde dolaşan Windows 8.1 ücretsiz mi olacak ? Windows pazarlama ve satış başkanı Tami Reler bu konuda önemli açıklamalarda bulundu.

J.P.Morgan Küresel Teknoloji Grubu tarafından Boston’da dün sabah gerçekleştirilen Medya ve İletişim konferansına konuşmacı olarak katılan Reler, yeni bir isimle anılacak Windows 8.1 işletim sisteminin Windows 8 kullanıcıları tarafından ücretsiz güncellenebileceğini söyledi. Bu açıklamayı aynı zamanda kendi bloğunda da paylaştı.

Sanırız Windows 8’in şu ana kadar zaten 739 kez güncellendiği ve yeni bir güncellemenin neden bir versiyon yükseltme olarak sunulduğu sorusu Reler’ın da aklına gelmiş olacak ki konferansta “bu seferki yenilik önceki haftalık güncelleme ve yamalardan çok daha önemli değişiklikler içerecek” açıklamasında bulundu.

Windows 8 ile kaybettiğimiz Başlangıç butonuna Windows 8.1 ile yeniden kavuşur muyuz bilinmez çünkü bunu anlamak için 26 Haziran’da San Francisco’da gerçekleştirilecek Microsoft ürün tanıtım toplantısına kadar beklemeliyiz; ama Reler’ın açıklamasına göre Microsoft kış tatili gelmeden Windows 8.1’i dünya piyasasına sürmeye hazırlanıyor.
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Joker

Joker

Emekli Yönetici
Teşekkürler Halis abi
 
    Konu Sahibi
Rica ederim. Gökçen abi pek sevindin
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Joker

fk555897

Üye
Arkadaşlar Windows'un bütün işletim sistemlerinde güncelleme ücretsizdir.
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Windows'un bütün işletim sistemlerinde güncelleme ücretsizdir.

evet yalnız basit bir güncelleme olmayacak pack güncellemesiyle yeni işletim sistemi karışık birşey gibi olacak.
 
Tepkiler: Joker

Uhops

Üye
Netten win8 yüklesek (korsan) onuda beleşe 8.1 e güncelliyebilcekmiyiz acaba.yoksa satın alınan wın8 leremi bedava
 

csH

Üye
8.1in güncelleme gibi olup olmaması pek önemli değil ki onu da buluruz internetten hiç farketmez
 
ubuntu var kafam rahat herşey beleş ayrıca sağlam bi destekde var ve wine kullanarak windows için yazılan uygulamalarda çaliştirila biliyor
 
Tepkiler: GDDR5