Winampta ilginç özellik

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Winampta ilginç özellik
Hepimizin bildiği winamp'ın ilginç bir özelliği ki şöyle; Aşağıda yapacağınız işlemlerden sonra winamp, çalan şarkının bas şiddetine göre şeffaflaşıyor.
-Önce winamp açalım
-nul yazalım
-pencere çıkacaktır esc basıp l yazalım
yine pencere çıkacaktır esc basıp soft yazalım.Hepsi bu kadar
sonuçta yazdığımız winamp'ın üreticisi olan şirketin adı.
Eski haline getirmek isterseniz aynı işlemleri tekrar yapıp winamp'ı kapatıp açınız.
 
Tepkiler: ohaycan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...