wıfı nasıl guçlenır

Sponsorlu Bağlantılar

Hasan

Üye
Program vardı vifi güçlendirme
 


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
ewde pc varsa access pointi dene
 
Symbianist

Symbianist

Üye
program ismi vermedi ki adam
 
greenmile

greenmile

Üye
anteni yağlayın
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
en fazla yuzde 32 çekıyor oda nete gırmeye yetmıyor ya
 
Symbianist

Symbianist

Üye
yapacak birşey yolun zaman
 
SHS

SHS

Üye
koçum sprey çıktı ya hem modeme hem telefonuna sık, ciddiyim var
 
mstf_l

mstf_l

Üye
adam ciddiyim diyor
 
SHS

SHS

Üye
hiç görmedin mi haberini dalga geçmiyorum illa link mi atalım
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
S60v3 linkini atsana (aykutun yalancısıyım) :ehe
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
kimse ciddiye almamış :d: ama ben aldım ve senin için bunu upload ettim. Bunu telefon hafızasına kur. Fazla birşey değil 10 kb . Arada fark görüceksin. Ve zaten cfw lerde bunu kullanıyorlar.

 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
kimse ciddiye almamış :d: ama ben aldım ve senin için bunu upload ettim. Bunu telefon hafızasına kur. Fazla birşey değil 10 kb . Arada fark görüceksin. Ve zaten cfw lerde bunu kullanıyorlar.


bı deneyım bakalım
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
hiç bi işe yaramadı
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
bendede ışe yaramadı denedım
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
bende yüklü . Bende işe yarıyor. :hmmm
 


Üst Alt