wıfı nasıl guçlenır

phasan

Üye
    Konu Sahibi
wıfı nasıl guçlenır
arkadaslar bana yardım edermısınız geçen komsunun evıne gıttı aylemle oturmaya ve orda kablosuz vıfı vardı ve konustuk ortak olduk sıfresınıde verdı ama bızım evde çekmıyor napmam gerek ya bızım bınada degıl wıfı tel n97
 
balkona çık. Çektiği zaman içeri geç belki olur. Öyle ya da böyle bulman gerek bağlantıyı yoksa olmaz
 

phasan

Üye
    Konu Sahibi
balkona çık. Çektiği zaman içeri geç belki olur. Öyle ya da böyle bulman gerek bağlantıyı yoksa olmaz

odada bi kuytu yerde yüzde 27 cekiyor

----------Eklendi @ 17:31:30 ---------- Yazıldı @ 17:28:47 ----------

ondada nete girmeye yetmiyor
 
modemi yan yatır
 
Tepkiler: -Börteçine-
tencerenin içine koy çok ciddiyim
 
Tepkiler: -Börteçine-

Hasan

Üye
Kaynağa yakın olsun
 

phasan

Üye
    Konu Sahibi
hepınız adamla dalga geçıyorsunuz ya
 

Hasan

Üye
ağırlık kaldırsın
 

Kdr05

Üye
Bal deresi balları !
 
bak şöyle yap. Ucweb ile baglan wifiden. Onunla girmek istemiyorsan internete. Arka planda bağlı olarak açık kalsın. Ucweb genelde düşmez internetten. O arkadaş bağlı iken sen opera YA da her ne kullanıyorsan onunla bağlanmay dene. Bakalım olacak mi
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Ben laptopumla yaptığımı söyliyim: Modem ne yöndeyse ona yakın durmaya çalış. Bizim komşu üst katta, kablosuz modem kullanıyor. Bende bazen onun internetine girmek istediğimde koblosuz kalitesini arttırmak için laptopu elimde yukarı kaldırıyorum
 

phasan

Üye
    Konu Sahibi
of ya hiç olmuyor en fazla yüzde 27 artıyor
 

phasan

Üye
    Konu Sahibi
anlaşılan olmayacak
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Bir ara bunu tartışmıştık: vıfı - wıfı - wifi - wi-fi Hatta 'vay fay'a kadar gitmiştik

Senin derdinin dermanı yok