Bilen var mı arkadaşlar şu bildirimden kurtulmak istiyorum .
Bu ayarlari yaparak kilit ekraninda gizliyorum fakat ana ekranda gizlemek için ust taraftaki kutucuğuda işaretlemem gerekiyor. O kutucuğu işaretlediğim zaman hiç bildirim veya titreşim gelmiyo [emoji20]