Whatsapp mağazadan kaldırıldı

Sponsorlu Bağlantılar

Akhtoher

Akhtoher

Üye
Öncelikle tartışma bazı gereksizlerin dışında seviyeyi düşürmeden sürmüş. Bu yüzden katılan bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.



Öncelikle bu forumda Windows Phone platformunu eleştirdiği için birileri banlansa veya tüm forumu karşısına alsa şu anda Özgür ve Ben bütün forumun baş düşmanıydık. Hiçbirinizin bilmediği aklına bile gelmediği sorunları burada açıkladık. Koca bir eksik listesi yaptık. Hem de herkesin gözüne sokarcasına üst konu olarak.

Banlanma konusuna gelince ;

Elimden geldiği kadar kimseyi rencide etmemeye çalışıyorum ama sabır da bir yere kadar. Hele bu konuyu foruma zarar verecek duruma getirenlere de hiç müsamaha göstermem.

Özel mesaj yoluyla suçunu kabul edip af dileyenler konulardaüyelerin önünde kendilerini sütten çıkmış ak kaşık gibi göstermesinler. Etik değerlere verdiğimiz önemden dolayı bazı şeyleri üyelerin gözü önünde paylamıyorsak sakın Ha sakın bunu bizim acziyetimiz olarak algılamayın aldanırsınız.


@TurboCall şimdi senin defalarca Banlanma sebebini buraya madde madde çıkartsam ve hiç birisinde bile doğruyu söylediğin için değil de forum kurallarına,forum düzen ve huzuruna aykırı davrandığın için banlandığın ortaya çıkarsa yine de verecek cevabın olacak mı?


Sen bir yönetici olarak şu mesajında bazı üyelerine gereksiz diyebiliyorsan cemaatinde tuhaf hareket etmesine şaşırmamalısın. Senin için nasıl bazı üyeler gereksiz bana göre de bazı yöneticiler gereksiz ne yapacağız?
 
  • Beğen
Tepkiler: TurboCall ve No Name Dev


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Bana özelden söylenen kadarıyla hep saçma sebepler oldu, mesela sürekli ban nedeni yeri boş veyta sahte hesap yazıyordu, fake hesap daha dğrusu, bazende sahte ozaman banlarken nedenini detaylıca yazın neden banlandım veya ne yaptım eğer doğruysa birşey demem zaten, sürekli bende oluyor nedense, forum huzuru sürekli benim tarafımdan bozulacak değil herhalde! tamamda suçu kabuyl etmezsek banlı kalıyoruz mecbur kabul etmek zorundayız, kimseye herhangi bir rencide veya saygısızlık ettiğimizi düşünmüyoruz, ama şunuda ekliyim, bana özelden gerçekten suçumu açıklamış olsaydınız! eminimki bu üyelikten yürütmezdim mesajlarımı.
pardon ama suçsuzken ban açılsın diye suçu mu kabul ettiğini iddia ediyorsun. Daha en son 3 Mayıs'ta biten cezanı ben vermiştim ve uyarı puanı daha profilinde duruyor.Kaldı ki işlediğin suçun cezası süresiz banlanmaydı. Ayrıca o silinen mesajları da geri alma imkanımız mevcut. Çok istiyorsan hemen getireyim önüne bakalım suçlumuymuşsun suçsuz mu?
 
No Name Dev

No Name Dev

Üye
Ben bi hakaret yapsam sınırsız ban degil hesabım kapatılıyor bana yapan kisiye hicbirsey olmuyor ama ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Sen bir yönetici olarak şu mesajında bazı üyelerine gereksiz diyebiliyorsan cemaatinde tuhaf hareket etmesine şaşırmamalısın. Senin için nasıl bazı üyeler gereksiz bana göre de bazı yöneticiler gereksiz ne yapacağız?
Hiç bir üyeye gereksiz demedim. Konuda arada kaynayan gereksiz mesajları kastettim.
 
leeshore

leeshore

Üye
değerlendirilebilir neden değerlendirilmesin. Kullanıcı için elzem olan bir uygulama artık kullanılamıyor durumda ise bu o kişi için bu bir sorun olabilir.


Katılıyorum. Fakat bu o sistemi kötülemek için bir neden değildir. Bir program kullanımdan kaldırıldıysa elbet geçerli bir nedeni vardır kaldıranların. Kaldı ki kaldırılan uygulama geçici olarak kullanım dışı.

Sanıyorum ki birkaç gün kız arkadaşlarınız ya da eşiniz dostunuzla normal sms yoluyla ya da alternatif uygulamalarla da görüşülebilir. Hiç zannetmiyorum bu forumda ki arkadaşların iş için whatsapp kullandığına :)

Yandık öldük bittik demeye gerek yok bence :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Ben bi hakaret yapsam sınırsız ban degil hesabım kapatılıyor bana yapan kisiye hicbirsey olmuyor ama ?
bugün hakaret,hafif hakaretten 15 civarında üye banladım. Diğer adminler de muhtemelen banlamıştır. Size bir hakaret edildiyse ve şikayetinizle ilgilenilmediyse haklısınız. Ama şikayet etmediyseniz biz her gün foruma yazılan yüzbinlerce mesajı okuyamayız. Denk gelşrsek gereğini yaparız o da ayrı.
 
TurboCall

TurboCall

Üye
pardon ama suçsuzken ban açılsın diye suçu mu kabul ettiğini iddia ediyorsun. Daha en son 3 Mayıs'ta biten cezanı ben vermiştim ve uyarı puanı daha profilinde duruyor.Kaldı ki işlediğin suçun cezası süresiz banlanmaydı. Ayrıca o silinen mesajları da geri alma imkanımız mevcut. Çok istiyorsan hemen getireyim önüne bakalım suçlumuymuşsun suçsuz mu?
Bak görüyormusun Çağrı nasıl mantıklı bişey söyledi, ben burda ne yaptığkmın farkındayım eğer üyelerin önünde bunu rahatça yazıyorsan gel özelden söyle hiç kusura bakma ama bende biliyorum yazılan mesajın geri geldiğini! ilk üyeliğimin nedenini söyleyim reklam! neyin reklamını yaptım söyle.
 
  • Beğen
Tepkiler: No Name Dev
kahraman333333

kahraman333333

Üye
Turbo haddini aşıyorsun.
 
leeshore

leeshore

Üye
Arkadaşlar kusura bakmayın ama çocukça davranıyorsunuz. Belki de hala çocuksunuz yaşınızı bilmiyorum.

Buraya insanlar sizin saçma tartışmalarınızı okumaya değil, bir sistem hakkında yeni bilgiler öğrenmek ya da sorunları çözmek için giriyor.
Sizden ricam lütfen biraz ötede tartışın.
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet, ceza87, Aybin.Kilic ve 1 kişi daha
csll

csll

Üye
Kim ne derse desin whatsapp gibi bir program geçici süreliğine bile olsa mağazadan kaldırılıyorsa bunun hiç bir izahı yoktur bence. İsterse wp bu olaydan sonra dünyanın en iyisi olsun.

Hesap makinesi ile gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: dücane ve Akhtoher
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Kim ne derse desin whatsapp gibi bir program geçici süreliğine bile olsa mağazadan kaldırılıyorsa bunun hiç bir izahı yoktur bence. İsterse wp bu olaydan sonra dünyanın en iyisi olsun.

Hesap makinesi ile gönderildi.


Bende sadece bunu söylüyorum ama whatsapp önemsiz gibi davrananlar var. Mutlaka geri gelecektir ama mağazadan kaldırmadan halledilse herhalde daha iyi olacaktı.
 
  • Beğen
Tepkiler: dücane, skynet, Esendağlı ve 1 kişi daha
No Name Dev

No Name Dev

Üye
Whatsapp hic sevmiyom insallah gelmez gıcık birsey
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Bende sadece bunu söylüyorum ama whatsapp önemsiz gibi davrananlar var. Mutlaka geri gelecektir ama mağazadan kaldırmadan halledilse herhalde daha iyi olacaktı.


Belki tamamen değiştirilmesi gereken bir sorun yüzünden olabilir o yüzden kaldırıp programı wp için baştan yazabilirler :s

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Küstüm çiçekleri gibisiniz :P
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
TurboCall

TurboCall

Üye
Belki tamamen değiştirilmesi gereken bir sorun yüzünden olabilir o yüzden kaldırıp programı wp için baştan yazabilirler :s

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Daha çok beklersiniz, diyorum bu sözüne Oğuzcan, onlar bir uygulamayı geri getirsin o bile yeter :D
 
dakamon

dakamon

Üye
Sen bir yönetici olarak şu mesajında bazı üyelerine gereksiz diyebiliyorsan cemaatinde tuhaf hareket etmesine şaşırmamalısın. Senin için nasıl bazı üyeler gereksiz bana göre de bazı yöneticiler gereksiz ne yapacağız?
Bence biraz sakin bir şekilde okuyun adam bazı mesajlara gereksiz demiş kişilere değil.
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
  • Beğen
Tepkiler: TurboCall
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Daha çok beklersiniz, diyorum bu sözüne Oğuzcan, onlar bir uygulamayı geri getirsin o bile yeter :D


Getiremiyecek kadar kotu bir şirket değilki. Bunun surusuyle kodlaması var dediğim gibi baştan kodluyorlarsa daha iyi olabilmesi için bir hafta bile surebilir belkide daha fazla.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
No Name Dev

No Name Dev

Üye
Bnce cok abarttiniz alt tarafı bi uygulama
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Adam haklı beyler Dağılın :d

Edit: Dalga geçmeye bırak ortamda sakinleştiği anda çıkıp ortalığı karıştırıyorsun.
Dalga geçeceksen yorum atmasana ?

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 


Üst Alt