Whatsapp mağazadan kaldırıldı

Sponsorlu Bağlantılar

dücane

dücane

Üye
Whatsapp olmazsa olmazlardan, benim icin ve tanidigim hemen hemen herkes icin cok önemli bir uygulama, mesajlasmamizin 100% o uygulama üzerinden oluyor, ben telefonuma 600€ verdim, neden diger sistemlere göre ihmal edileyim, Microsoft´un da derhal bu konuya bir el atmasi lazim, degil bir kac gün bir saat bile markette olmamasi büyük hata
 
  • Beğen
Tepkiler: TurboCall


dakamon

dakamon

Üye
Whatsapp olmazsa olmazlardan, benim icin ve tanidigim hemen hemen herkes icin cok önemli bir uygulama, mesajlasmamizin 100% o uygulama üzerinden oluyor, ben telefonuma 600€ verdim, neden diger sistemlere göre ihmal edileyim, Microsoft´un da derhal bu konuya bir el atmasi lazim, degil bir kac gün bir saat bile markette olmamasi büyük hata


Açıklamaya göre MS ile birlikte çalışıyorlarmış.

Tost Makinası ile gönderildi.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
WhatsApp elbette çok kullanışlı ve popüler bir uygulama.
Ancak hayat WhatsApp'tan ibaret değil.
Bildiğiniz gibi WhatsApp yokken de akıllı telefonlar ve benzer uygulamalar vardı.

Elbette sorun her neyse Microsoft'un bir an önce halledilmesini sağlayıp uygulamanın yeniden mağazaya dönüşünü hızlandırması gerekir. Bu konuda kullanıcılarda oluşan tepkinin eminim farkındadırlar ve gerekli çalışmayı yapıyorlardır diye düşünüyorum.
Hemen öldü bitti demek yerine sükuneti koruyalım diyorum sadece.

İyi forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: yunus-emre-6606, ogzhnoTr ve PureFood
dücane

dücane

Üye
Bazı arkadaşlar okadar koruyorki sistemi hep en iyi yöne çekiyorlar, bende senin gibi tüm mesajlaşmamı whatsapp üzerinden yapıyorum olmazsa olmaz.


Elbette sistemi kötüleyecegim, ben bu kadar para saymisim o telefona, Microsoft dedim Nokia dedim, bu kez her sey yolunda olur dedim ve hic düsünmeden Lumia 920´yi aldim ve bu forumda ilk WP8´li lumia yi ben aldim. Ama simdi bakiyorum, Micorsoft´un umrunda mi, hayir degil, umrunda olsaydi, magaza´dan kalkmasina bile izin vermezdi, sistem ne kadar basarili olsa da, Whatsapp gibi bir uygulama olmadiktan sonra viz gelir. Nokia N8´im deki whatsapp bile bu sistemdekine 100 basar
Açıklamaya göre MS ile birlikte çalışıyorlarmış.

Tost Makinası ile gönderildi.



Açıklamaya göre MS ile birlikte çalışıyorlarmış.

Tost Makinası ile gönderildi.


Calissa nolacak sanki, gec kaldi bile. Bu olayla Microsoft kendi kalesine gol´ü atmis oldu
 
dakamon

dakamon

Üye
Elbette sistemi kötüleyecegim, ben bu kadar para saymisim o telefona, Microsoft dedim Nokia dedim, bu kez her sey yolunda olur dedim ve hic düsünmeden Lumia 920´yi aldim ve bu forumda ilk WP8´li lumia yi ben aldim. Ama simdi bakiyorum, Micorsoft´un umrunda mi, hayir degil, umrunda olsaydi, magaza´dan kalkmasina bile izin vermezdi, sistem ne kadar basarili olsa da, Whatsapp gibi bir uygulama olmadiktan sonra viz gelir. Nokia N8´im deki whatsapp bile bu sistemdekine 100 basar






Calissa nolacak sanki, gec kaldi bile. Bu olayla Microsoft kendi kalesine gol´ü atmis oldu


Ne bilim ne olacak haber bu işte.

Tost Makinası ile gönderildi.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Belki 2 gün sonra eklenmicek ? Belki bugün whatsapp aracılığı ile iş yapıcak olanlar var ? Belki şirket olarak bu sistemi kullananlar var herşey olabilir tabi benim için sorun değil beta hala mağazada silip tekrarda yükleyebiliriyorum ama normal program neden yok mağazada bugün yeni windows phone telefon alıcak biri eğer forum falan kullanmıyorsa ki googlede haberler whatsapp kaldırıldı diyor almaktan vazgeçeceğine eminim ben.



Sırf alt edebilmek için saçmalamışsın.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: dakamon
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Elbette sistemi kötüleyecegim, ben bu kadar para saymisim o telefona, Microsoft dedim Nokia dedim, bu kez her sey yolunda olur dedim ve hic düsünmeden Lumia 920´yi aldim ve bu forumda ilk WP8´li lumia yi ben aldim. Ama simdi bakiyorum, Micorsoft´un umrunda mi, hayir degil, umrunda olsaydi, magaza´dan kalkmasina bile izin vermezdi, sistem ne kadar basarili olsa da, Whatsapp gibi bir uygulama olmadiktan sonra viz gelir. Nokia N8´im deki whatsapp bile bu sistemdekine 100 basar






Calissa nolacak sanki, gec kaldi bile. Bu olayla Microsoft kendi kalesine gol´ü atmis oldu


Sırf bir program düzeltilmesi üzere mağazadan kaldırılıyor ve bu laflar ediliyor Microsoft Türkiye'de çalışsaydım hediye olarak 5S gonderirdim.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
evarietyw

evarietyw

Üye
Bence yaşadığımız bu durumun savunulacak bi tarafı yok. Girişimci kişiler olmasa iletişime geçmese resmi bir açıklama bile yapılmadı bildiğim kadarıyla. bu tam anlamıyla bu kitleye bu platforma saygısızlıktır benim nezlimde. Hem whatsapp hemde Microsoft açısından konuşuyorum. Kaldıki bi kaç gün gibi kısa bir zamanda geri geleceğinide düşünmüyorum. Baya zamandır bu platformdayım bizim için kısa sayılan zaman diliminde bir sorun çözüldüğüne şahit olamadım maalesef. Yanlışım varsa düzeltin.
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Şimdi avazı çıktığı kadar bağırıp ortalığı ayağa kaldıran arkadaşlar, iki gün sonra güncellenmiş olarak yeniden mağazaya eklendiğinde ne diyecekler çok merak ediyorum :hmmm


İşte böyle dizginleyin her okuduğuna mutlak itaat eden w.p aşıklarını :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ArMaGeDdOn_87 ve TurboCall
dücane

dücane

Üye
Sırf bir program düzeltilmesi üzere mağazadan kaldırılıyor ve bu laflar ediliyor Microsoft Türkiye'de çalışsaydım hediye olarak 5S gonderirdim.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.


Ya senin whatsapp ile yazacagin arkadaslarin yoktur, ya da sIkIntidan forumda takiliyorsundur. Cünkü sisteme her laf söyleyen kisiye verecek cevabin var, bu olmaz, saygi duyman lazim. Forumlar tartismak, paylasmak ve bilgilendirmek icin vardir. Ben bu Whatsapp olayindan rahatsiz isem, bu benim en dogal hakkim´tir ve bunu da dile getiririm.
 
  • Beğen
Tepkiler: csll, csH ve ArMaGeDdOn_87
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Ya senin whatsapp ile yazacagin arkadaslarin yoktur, ya da sIkIntidan forumda takiliyorsundur. Cünkü sisteme her laf söyleyen kisiye verecek cevabin var, bu olmaz, saygi duyman lazim. Forumlar tartismak, paylasmak ve bilgilendirmek icin vardir. Ben bu Whatsapp olayindan rahatsiz isem, bu benim en dogal hakkim´tir ve bunu da dile getiririm.


Ne kadar rahatsız olmuşsunuz. Whatsapptan hergun her saat aktif olarak mesajlaşıyorum aynı zamanda forumdada takılıyorum. Telefonunuzda whatsapp yukluyse bu kadar takılacak bir durum değil.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
dücane

dücane

Üye
Ne kadar rahatsız olmuşsunuz. Whatsapptan hergun her saat aktif olarak mesajlaşıyorum aynı zamanda forumdada takılıyorum. Telefonunuzda whatsapp yukluyse bu kadar takılacak bir durum değil.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.


Telefonum da whatsapp var, fakat ben bu durumdan yine de rahatsizim, whatsapp´in android ve ios magazalarindan kaldirilacagini düsüne bilirmisin, neredeyse imkansiz bir sey´dir bu. Zaten de olmaz. Bu yüzden Whatsapp´in esitsizliginden sikayetciyim, bunu da söylerim, sana da batiyorsa senin sorunundur bu. Ama her bir sey söyleyen kisiye de laf yetistirme, whatsapp´in avukatligini yapma
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Elbette sistemi kötüleyecegim, ben bu kadar para saymisim o telefona, Microsoft dedim Nokia dedim, bu kez her sey yolunda olur dedim ve hic düsünmeden Lumia 920´yi aldim ve bu forumda ilk WP8´li lumia yi ben aldim. Ama simdi bakiyorum, Micorsoft´un umrunda mi, hayir degil, umrunda olsaydi, magaza´dan kalkmasina bile izin vermezdi, sistem ne kadar basarili olsa da, Whatsapp gibi bir uygulama olmadiktan sonra viz gelir. Nokia N8´im deki whatsapp bile bu sistemdekine 100 basar

Pekâlâ dediğiniz gibi olsun, WhatsApp birkaç günlüğüne mağazadan çekildi, Windows Phone battı, bitti, yandı kül oldu, iflas etti.
 
  • Beğen
Tepkiler: pirenuri, İnternettin HOCA, Aybin.Kilic ve 5 diğerleri
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Ne kadar rahatsız olmuşsunuz. Whatsapptan hergun her saat aktif olarak mesajlaşıyorum aynı zamanda forumdada takılıyorum. Telefonunuzda whatsapp yukluyse bu kadar takılacak bir durum değil.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.


Buda tam olarak bencillik olanı biteni ısrarla görmeme durumu oluyor maalesef.
 
  • Beğen
Tepkiler: csH
Bay H

Bay H

Üye
Tepki göstermek gayet normal ancak şuanda sorunlu bir uygulama mevcut elimizde. Yapılan açıklamada tamamı ile bunu doğrular nitelikte. Teknik sorunlar nedeni ile kaldırılan bir uygulama Microsoft ile ortak bir çalışma sonucu tekrar geri dönecek. Peki bu ortak çalışma sonucu ne olacak;büyük olasılık ile uygulamanın sorun yaşadığı 8.1 ile uyumluluk olayı sağlanacak.

Uygulama sanki marketten tamamen kaldırılmış gibi bir algı var ortada fakat uygulama sorunlar giderilip geri dönecek markete belki 3 gün belki 5 gün sonra ama markete geri gelecek. Evet birçok yeni geçecek kullanıcı için bir şaşkınlık yaratacak ancak yakın bir zamanda iyileştirilmiş bir şekilde gelecek.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Buda tam olarak bencillik olanı biteni ısrarla görmeme durumu oluyor maalesef.


Mağazadan kaldırıldı bi daha gelmiycek diye düşünmemek bencillik mi ? Microsoft babamın oğlu değil savunurum ama böyle saçma nedenlerden dolayı kotuleyecek değilim.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
dücane

dücane

Üye
Pekâlâ dediğiniz gibi olsun, WhatsApp birkaç günlüğüne mağazadan çekildi, Windows Phone battı, bitti, yandı kül oldu, iflas etti.


Ben düsüncelerimi söyleyemedikten sonra ne anladim forumdan. Tartisamassam, elestiremessem, hatta elestirdigim den dolayi negatif tepki cekiyorsam, hem de moderatör cocukca elestiriyorsa, burada yanlis giden bir sey var
 
  • Beğen
Tepkiler: csH, ArMaGeDdOn_87 ve Akhtoher
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Evet burada yanlış giden bir şey var. WindowsPhone'u whatsapp için almadınız.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic, PureFood ve m542tf
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ben düsüncelerimi söyleyemedikten sonra ne anladim forumdan. Tartisamassam, elestiremessem, hatta elestirdigim den dolayi negatif tepki cekiyorsam, hem de moderatör cocukca elestiriyorsa, burada yanlis giden bir sey var

Öncelikle üslubunuza dikkat etmenizi öneririm.
Elbette tepkinizi ve eleştirilerinizi dile getirmeniz normal.
Konu 11 sayfa oldu ve eleştiren ilk kişi de siz değilsiniz üstelik.
Eleştirileri tepkileri engellemek gibi bir niyetimiz olsaydı, 11 sayfada müdahale edeceğimiz çok kişi vardı.
Ancak tepki ve eleştiride makul ve itidalli olmak gerekir.

Bütün bir sistemi tek bir uygulama veya oyun ile bağdaştırmak yanlış.
Ben de yalnızca bu düşünceyi eleştirdim.
Üstelik uygulama kalıcı olarak bir yere gitmiş de değil, belki birkaç gün içinde geri dönecek.
Şimdi mesajları tekrar okuyup çocukca davranışı kimin gösterdiğini tekrar gözden geçirmenizi öneririm.

İyi forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood, m542tf, ogzhnoTr ve 1 kişi daha
dücane

dücane

Üye
Öncelikle üslubunuza dikkat etmenizi öneririm.
Elbette tepkinizi ve eleştirilerinizi dile getirmeniz normal.
Konu 11 sayfa oldu ve eleştiren ilk kişi de siz değilsiniz üstelik.
Eleştirileri tepkileri engellemek gibi bir niyetimiz olsaydı, 11 sayfada müdahale edeceğimiz çok kişi vardı.
Ancak tepki ve eleştiride makul ve itidalli olmak gerekir.

Bütün bir sistemi tek bir uygulama veya oyun ile bağdaştırmak yanlış.
Ben de yalnızca bu düşünceyi eleştirdim.
Üstelik uygulama kalıcı olarak bir yere gitmiş de değil, belki birkaç gün içinde geri dönecek.
Şimdi mesajları tekrar okuyup çocukca davranışı kimin gösterdiğini tekrar gözden geçirmenizi öneririm.

İyi forumlar.


Ben sistem kötü demedim, sistem ne kadar basarili da olsa (evet basarili) whatsapp gibi bir uygulama magazdan kaldiriliyorsa viz gelir dedim. Sonra sistemi savunanlar da var, elbette de haklaridir, ama benim de sistemi elestirmem de benim hakkim´dir.
 


Üst Alt