dücane
Üye
Whatsapp olmazsa olmazlardan, benim icin ve tanidigim hemen hemen herkes icin cok önemli bir uygulama, mesajlasmamizin 100% o uygulama üzerinden oluyor, ben telefonuma 600€ verdim, neden diger sistemlere göre ihmal edileyim, Microsoft´un da derhal bu konuya bir el atmasi lazim, degil bir kac gün bir saat bile markette olmamasi büyük hata

