Whatsapp mağazadan kaldırıldı

Sponsorlu Bağlantılar

dücane

dücane

Üye
Almanya magaza da halen yok
 


TurboCall

TurboCall

Üye
Arkadaşlar şuan için herhangi bir whatsapp güncellemesi beklemeyin, tabi resmi bir açıklama yok ama şuan whatsapp beta nerdeyse hergün güncellenmesine rağmen arama özelliği kullanılamaması yüzünden normal whatsapp güncelleneceğini sanmıyorum final sürüm ne zaman tüm lumialar alır o zaman gelir diye düşünüyorum.
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Arkadaşlar şuan için herhangi bir whatsapp güncellemesi beklemeyin, tabi resmi bir açıklama yok ama şuan whatsapp beta nerdeyse hergün güncellenmesine rağmen arama özelliği kullanılamaması yüzünden normal whatsapp güncelleneceğini sanmıyorum final sürüm ne zaman tüm lumialar alır o zaman gelir diye düşünüyorum.

Whatsapp silinse yukleyemeyecegiz demek :)
 
Bay H

Bay H

Üye
Uygulama Amerika mağazasından an itibari ile tekrar kaldırıldı. Bugün ya güncelleme gelecek ya da çok farklı bir şeyler üzerinden deneme yapıyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: emz ve PureFood
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Bence de bisey gelicek veya yapıyorlar yoksa whatsapp olmadan olur mu anlarız yarın aksama kadar çıkar kokusu :)
 
PureFood

PureFood

Üye
Hadi artık be kıllandırdı adamlar hepimizi altından bir şey çıksa bari
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Arkadaşlar şuan için herhangi bir whatsapp güncellemesi beklemeyin, tabi resmi bir açıklama yok ama şuan whatsapp beta nerdeyse hergün güncellenmesine rağmen arama özelliği kullanılamaması yüzünden normal whatsapp güncelleneceğini sanmıyorum final sürüm ne zaman tüm lumialar alır o zaman gelir diye düşünüyorum.


Serhan whatsapp beta telefonundan silinmişti ve s4mini alırsam paylaşırım deneyeyim yuklemeyi demiştin. Yükleyebildin yada geç onu kapalıysa kapalı linki vermenle bir yerin eksilmez.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
Bay H

Bay H

Üye
Serhan whatsapp beta telefonundan silinmişti ve s4mini alırsam paylaşırım deneyeyim yuklemeyi demiştin. Yükleyebildin yada geç onu kapalıysa kapalı linki vermenle bir yerin eksilmez.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Whatsapp beta uygulamasına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Whatsapp Beta şuanda aktif durumda lakin kullanıcı olarak seçilmedi iseniz indirememektesiniz.




Bu arada şuanda kullandığımız Whatsapp uygulamasının boyutu 8 mb iken betada bu boyu 16 mb
 
Son düzenleme:
TurboCall

TurboCall

Üye
Serhan whatsapp beta telefonundan silinmişti ve s4mini alırsam paylaşırım deneyeyim yuklemeyi demiştin. Yükleyebildin yada geç onu kapalıysa kapalı linki vermenle bir yerin eksilmez.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
link vermek sorun değil yükleyemezsin.
Serhan whatsapp beta telefonundan silinmişti ve s4mini alırsam paylaşırım deneyeyim yuklemeyi demiştin. Yükleyebildin yada geç onu kapalıysa kapalı linki vermenle bir yerin eksilmez.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Ayrıca şunu belirtmemde fayda görüyorum, yükledim tekrar link zaten gözüküyor, ama illana sana nasıl yüklemen gerektiğini söylücek değilim daha çok yakın gördüğünüz kişilere sorun forumda sürekli yaptığınız gibi bundan dolayı söylemedim nasıl yüklücenizi ki sorduğumda kapalı dendi hatta programı cracklemeye çalıştılar ama olmadı.
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
Herhalde WhatsApp üzerinde deneme yapıyorlar


{°≥°}
 
leeshore

leeshore

Üye
Telefonu sıfırladık yükleyemiyoruz işe bak :bottom:
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
emz

emz

Üye
Whatsapp beta uygulamasına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Whatsapp Beta şuanda aktif durumda lakin kullanıcı olarak seçilmedi iseniz indirememektesiniz.




Bu arada şuanda kullandığımız Whatsapp uygulamasının boyutu 8 mb iken betada bu boyu 16 mb


Abi linke tıkladım altta yükle geldi bastım şu an kuruyor. Ne ayak bu? Nasıl oluyor? Beta kapalı değil miydi?
Edit : Maalesef izniniz yok dedi.

Telgrafla gönderildi.
 
Bay H

Bay H

Üye
Abi linke tıkladım altta yükle geldi bastım şu an kuruyor. Ne ayak bu? Nasıl oluyor? Beta kapalı değil miydi?
Edit : Maalesef izniniz yok dedi.

Telgrafla gönderildi.
O üzücü cevap ile karşılaşmışsınız :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede, PureFood, ogzhnoTr ve 2 diğerleri
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Acaba güncellenecek mi?

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
emz

emz

Üye
O üzücü cevap ile karşılaşmışsınız :kıskıs:


Maalesef. :S yahu şu an çok sinirim bozuldu, kandırıldım :ehe
Aklıma bir fikir geldi. Bu betalar hakkında. Üstat maden moderatör sayılırsın bir konu aç. Konu beta tester olsun. Herkes beta kayıtları olan uygulamaları ve kayır şeklini yazsın. Mesela ben whatsapp için olduğunu zamanında bilmiyordum
bilEm kaydolurdum. Böylelikle bizler de forum olarak bilinçleniriz.

Telgrafla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: leeshore ve ogzhnoTr
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Güzel fikir.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
Bay H

Bay H

Üye
Maalesef. :S yahu şu an çok sinirim bozuldu, kandırıldım :ehe
Aklıma bir fikir geldi. Bu betalar hakkında. Üstat maden moderatör sayılırsın bir konu aç. Konu beta tester olsun. Herkes beta kayıtları olan uygulamaları ve kayır şeklini yazsın. Mesela ben whatsapp için olduğunu zamanında bilmiyordum
bilEm kaydolurdum. Böylelikle bizler de forum olarak bilinçleniriz.

Telgrafla gönderildi.
Şuan için bir üst başlık oluşturma konusu olmayabilir ancak bir uygulama beta sürecine girdiğinde uygulama ile ilgili bir konu açılabilir :spr. Ayrıca bu tür durumlar ortak alınabilecek kararlardır ben kendimce hele hele şuanda üst konu işine giremem :kıskıs:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
WhatsApp gibi bir uygulama mağazadan çekilmişse her an her şey olabilir.
Bekleyelim bakalım :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: emz, skynet, Dexter Morgan ve 1 kişi daha
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
Umarım 8.1 final sürümünü beklemezler.Mağazadan kaldırılıyorsa yakınlarda güzel şeyler olabilir,bekliyoruz :)
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
8.1 final beklerlerse kullanıcı kaybedebilirler.
büyük ihtimal sorunlu oldugundan dolayı düzenliyorlardır.
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr


Üst Alt