Haydar
Emekli Yönetici
Wenger transferin bitmediğini müjdeledi
Arsenal Menajeri Arsene Wenger, transfer döneminin kendileri için bitmediğini belirtirken
yeni oyuncuları kadrolarına katmak için
çalışmaların devam ettiğini belirtti. Basın mensuplarına yaptığı açıklamada
transfer politikaları hakkında konuşan Wenger,
"Bu çok kırılgan ve gizli konuları içeren bir
konu. Bu yüzden bu konuyu çok fazla
konuşmak istemiyorum. Şu ana kadar
Podoslki ve Giroud transferlerini bitirdik. Wilshere geçen sezon çok fazla forma şansı bulamadı ona da bu sezon elimizden geldiğince yer vermeye çalışacağız. Bunun
dışında transfere devam edeceğiz ve yeni oyuncuları kadromuza katabiliriz."
şeklinde konuştu. Van Persie ile ilgili herhangi bir gelişme olmadığını dile getiren Fransız menajer,
"Şu anda bir gelişme yok. Seçenekler belli. Van Persie ile yolumuza devam
etmek istiyoruz. Takımımızda böyle bir oyuncu olduğu için ben oldukça
mutluyum." ifadelerini kullandı. Arsenal için adı geçen oyuncular arasında Malagalı Santi Cazorla ve Rennes
forması giyen Yann M'Vila bulunuyor.
yeni oyuncuları kadrolarına katmak için
çalışmaların devam ettiğini belirtti. Basın mensuplarına yaptığı açıklamada
transfer politikaları hakkında konuşan Wenger,
"Bu çok kırılgan ve gizli konuları içeren bir
konu. Bu yüzden bu konuyu çok fazla
konuşmak istemiyorum. Şu ana kadar
Podoslki ve Giroud transferlerini bitirdik. Wilshere geçen sezon çok fazla forma şansı bulamadı ona da bu sezon elimizden geldiğince yer vermeye çalışacağız. Bunun
dışında transfere devam edeceğiz ve yeni oyuncuları kadromuza katabiliriz."
şeklinde konuştu. Van Persie ile ilgili herhangi bir gelişme olmadığını dile getiren Fransız menajer,
"Şu anda bir gelişme yok. Seçenekler belli. Van Persie ile yolumuza devam
etmek istiyoruz. Takımımızda böyle bir oyuncu olduğu için ben oldukça
mutluyum." ifadelerini kullandı. Arsenal için adı geçen oyuncular arasında Malagalı Santi Cazorla ve Rennes
forması giyen Yann M'Vila bulunuyor.
