Wenger: "Bu sezon iyi olacak!"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Wenger: "Bu sezon iyi olacak!"
Arsenal Teknik Direktörü Arsene Wenger, takımın uzun yıllar şampiyonluk
yarışından uzak kalmasının
ardından yeni sezonla beraber
inançlı açıklamalarda
bulundu. Wenger, takımı adına yapılan transferlerin ardından Arsenal'in yeni yılda
şampiyonluk yarışı içinde olabileceğini söylerken,
"Geçtiğimiz yaz Nasri ve Fabregas gibi isimleri
kaybettik. Bunun yanında sakatlıklar da oldu. Bu
yüzden geçen sezon zorluklar yaşadık." ded. Yeni sezon öncesi istekli ve arzulu olduklarını
söyleyen Wenger, şampiyonluk için mücadele etmek
istediklerini de sözlerine ekledi. Arsenal, Robin van Persie'nin takımdan ayrılma
ihtimalinin yanında Lukas Podolski, Olivier Giroud ve
Santi Carzola gibi isimleri kadrosuna katmıştı. Lukas
Podolski, Olivier Giroud ve Santi Carzola
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
532
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
420
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
351
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
469
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
424
Haydar


Üst Alt