Haydar
Emekli Yönetici
Wenger: "En güçlüsü Premier League"
Arsenal Menajeri Arsene Wenger, Premier League’in, Avrupa’nın en iyi ligi olduğunu söyledi. Manchester City’nin Şampiyonlar Ligi’nde gruptan çıkamaması, Chelsea’nin de üst tur şansını zora sokması, İngiliz takımlarının başarısızlığına dikkat çekti.
Basın mensuplarına açıklamalarda bulunan 63 yaşındaki Fransız teknik adam, “Hala Premier League en güçlüsü. Çünkü İngiliz kulüpleri bir oyuncuyu istediğinden alabiliyor. Uzun yıllar bu böyle devam edecek çünkü burada beklenenden çok daha fazlası var. Önemli olan sahada ne gördüğünüz değil nasıl tecrübe kazandığınızdır. Futbolcularla konuştuğumda onlarda benim inandığım şeyleri söylüyorlar.” diye konuştu.
Arsenal, Şampiyonlar Ligi’ndeki 2-0’lık Montpellier galibiyetinden sonra gruptan çıkma adına büyük avantaj yakaladı. Arsenal 13. kez gruptan çıkma başarısını yakalasa da bu konudaki rekor hala İspanyol devi Real Madrid’e ait.
Şampiyonlar Ligi’nde son 16’ya kalma yolunda büyük avantaj yakalayan Arsenal’in Fransız teknik adamı, “Belki daha az odaya yada kazanca sahip olabiliriz. Daha öncede yaptığımız gibi aklımızdaki tek soru ne zaman final oynayacağımız. Şimdi Alman takımları yükselişte, İspanyol takımlar ise her yıl buradalar. PSG gibi bazı Fransız kulüpleri buraya tekrar dönmeye çalışıyor. Fakat ben bundan daha kötü olacağımızı düşünmüyorum.” diye konuştu.
Mancester City’nin çok zor bir grupta olduğu için elendiğini söyleyen Arsene Wenger, “Umarım biz bunun üzerinden gelebiliriz.” derken, Norwich maçı içinde, “Norwich’e kaybettiğimizde şok olduk. Fakat başka takımları yendiğimizi yeniden gösterdik. Umarım güvenimiz eski seviyesine gelir.” şeklinde konuştu.
Basın mensuplarına açıklamalarda bulunan 63 yaşındaki Fransız teknik adam, “Hala Premier League en güçlüsü. Çünkü İngiliz kulüpleri bir oyuncuyu istediğinden alabiliyor. Uzun yıllar bu böyle devam edecek çünkü burada beklenenden çok daha fazlası var. Önemli olan sahada ne gördüğünüz değil nasıl tecrübe kazandığınızdır. Futbolcularla konuştuğumda onlarda benim inandığım şeyleri söylüyorlar.” diye konuştu.
Arsenal, Şampiyonlar Ligi’ndeki 2-0’lık Montpellier galibiyetinden sonra gruptan çıkma adına büyük avantaj yakaladı. Arsenal 13. kez gruptan çıkma başarısını yakalasa da bu konudaki rekor hala İspanyol devi Real Madrid’e ait.
Şampiyonlar Ligi’nde son 16’ya kalma yolunda büyük avantaj yakalayan Arsenal’in Fransız teknik adamı, “Belki daha az odaya yada kazanca sahip olabiliriz. Daha öncede yaptığımız gibi aklımızdaki tek soru ne zaman final oynayacağımız. Şimdi Alman takımları yükselişte, İspanyol takımlar ise her yıl buradalar. PSG gibi bazı Fransız kulüpleri buraya tekrar dönmeye çalışıyor. Fakat ben bundan daha kötü olacağımızı düşünmüyorum.” diye konuştu.
Mancester City’nin çok zor bir grupta olduğu için elendiğini söyleyen Arsene Wenger, “Umarım biz bunun üzerinden gelebiliriz.” derken, Norwich maçı içinde, “Norwich’e kaybettiğimizde şok olduk. Fakat başka takımları yendiğimizi yeniden gösterdik. Umarım güvenimiz eski seviyesine gelir.” şeklinde konuştu.
ama en iyi lig la liga bence.