Ferguson: "İngiliz futbolu düşüşte değil"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ferguson: "İngiliz futbolu düşüşte değil"
Manchester United Menajeri Sir Alex Ferguson Devler Ligi'nde sadece iki İngiliz takımının yoluna devam etmesinin Premier Lig'in düşüşte olacağının bir göstergesi olmayacağını söyledi.

Şampiyonlar Ligi'nde bu sezon 4 takımla temsil edilen İngiltere'de Chelsea ve Manchester City beklentileri karşılayamadı ve grup aşamasında turnuvaya veda etti.

Sadece Arsenal ve Manchester United'ın üst tura çıkmasını değerlendiren Ferguson basına yaptığı açıklamada, "Bu sezon Avrupa'da alınan sonuçlar İngiliz takımları için kesinlikle hayal kırıklığı oldu. Son senelerde 3 İngiliz takımının yarı finalde oynadığı oldu. 2008 yılında ise iki İngiliz takımı finalde karşılaştı." ifadelerini kullandı.

Buna rağmen Premier Lig'in rekabetçiliğinden bir şey kaybetmediğini söyleyen İskoç teknik adam, "Premier hâlâ Avrupa'nın en heyecan verici ligi. Avrupa hakkında bir şey söylemiyorum. Ligde herkes birbirini yenebilecek güçte." diye konuştu.

Son olarak Avrupa futbolunun çıkışta olduğunu sözlerine ekleyen başarılı teknik adam, "Alman furbolu son yıllarda çıkışta. İspanyollar ise her yıl gelişmeye devam ediyor. Fransız futbolu da eski günlerine dönüyor ve gelişiyor. Örneğin Paris Saint-Germain." dedi.

Manchester United ligde liderliğini sürdürüyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt