Haydar
Emekli Yönetici
Wenger: "Emekli olmuyorum"
Arsenal Menajeri Arsene Wenger, yaz transfer döneminin yine kendisi için
hayal kırıklıkları ile
geçmesine rağmen emekli
olmayı düşünmüyor ve yeni
bir takım oluşturmak
konusunda oldukça heyecanlı. Fransız teknik adam, Liverpool ile Anfield'da oynayacakları karşılaşma öncesi yaptığı açıklamada
emekli olacağı yönündeki söylentileri "Bacaklarımda
hâlâ kuvvet var. Hayat her zaman hedeflerinizin
olduğu bir süreçtir. Ama nerede nasıl biteceğini
bilemezsiniz. Yine de elinizden geldiğince
çalışırsınız." diyerek emekli olmayı düşünmediğini söyledi. Song ve Van Persie'nin takımdan ayrılmasının ardından takımı baştan yaratmak zorunda kalmasına
rağmen heyecanını kaybetmediğini sözlerine ekleyen
Wenger, "Ever yeniden yapılanmak zorundayız. Ama
bu yeni yapılanma beni heyecanlandırıyor. Van
Persie'nin tabi ki takımda kalmasını isterdim. Çünkü
dünyada Premier Lig'de bir sezonda 30 gol atacak 100 oyuncu yok. Manchester United forması ile güzel bir
gol attı. Ama ben o sırada değişik duygular hissettim.
Onun üzerinde yanlış bir forma vardı." ifadelerini
kullandı.
hayal kırıklıkları ile
geçmesine rağmen emekli
olmayı düşünmüyor ve yeni
bir takım oluşturmak
konusunda oldukça heyecanlı. Fransız teknik adam, Liverpool ile Anfield'da oynayacakları karşılaşma öncesi yaptığı açıklamada
emekli olacağı yönündeki söylentileri "Bacaklarımda
hâlâ kuvvet var. Hayat her zaman hedeflerinizin
olduğu bir süreçtir. Ama nerede nasıl biteceğini
bilemezsiniz. Yine de elinizden geldiğince
çalışırsınız." diyerek emekli olmayı düşünmediğini söyledi. Song ve Van Persie'nin takımdan ayrılmasının ardından takımı baştan yaratmak zorunda kalmasına
rağmen heyecanını kaybetmediğini sözlerine ekleyen
Wenger, "Ever yeniden yapılanmak zorundayız. Ama
bu yeni yapılanma beni heyecanlandırıyor. Van
Persie'nin tabi ki takımda kalmasını isterdim. Çünkü
dünyada Premier Lig'de bir sezonda 30 gol atacak 100 oyuncu yok. Manchester United forması ile güzel bir
gol attı. Ama ben o sırada değişik duygular hissettim.
Onun üzerinde yanlış bir forma vardı." ifadelerini
kullandı.
