Webo-Sow mu ? Sow-Emenike mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Xurmirac

Xurmirac

Üye
    Konu Sahibi
Webo-Sow mu ? Sow-Emenike mi ?
Arkadaşlar bana kalırsa Webo Fenerbahçede oynayacak kadar kaliteli bir futbolcu değil.. Hiç ayağında top tutamıyor ileri top taşıyamıyor. Tabiki şimdi diceksiniz ki zaten adam forvet sahanın en ucunda duruyor diceksiniz ama örneğin bir kontra atakta yada orta alana yaklaşıp top aldığında hiç top süremiyor ve dayanıklıda değil. Bana kalırsa Emenikede geldikten sonra Sow ve Emenikenin Forvet-Kanat arası yer değiştirerek oynaması gerekiyor.. Maçın sonlarına doğruda performansa göre herhangi biri çıkıp sol açığa Canerin geçmesi gerekiyor..


Peki ya sizin Görüşleriniz ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra


Buğra

Buğra

Admin
Kesinlikle Sow-Emenike :spr
 
Metin137

Metin137

Üye
sow-emenike olmalı
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
    Konu Sahibi
sanırım birçok kişi böyle düşünüyor.. :)
 

adler03

Üye
Sow'un Süper Lig'de gösterdiği performansı Avrupa maçlarında gösteremediğini söylemeliyim.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Sow - Emenike ...
Ama şu da bir gerçek oynadıkları maçlar da çok da iyi anlaşabildiklerini söylemek güç ...
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Sadece Sow olsa da yeter.Adama top gelsin atar..
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar birde şöyle birşey var, 7-8 tane orta saha oyuncumuz var ama hiçbiri Alex nitelikte değil. Yani arapas atabilecek topu ileri sürebilecek bir orta sahamız yok. Top ayağına geldiğinde oyun kurabilecek bir orta sahamız yok.
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Hepsini göndersinler...
 

Benzer Konular



Üst Alt