Xurmirac
Üye
Webo-Sow mu ? Sow-Emenike mi ?
Arkadaşlar bana kalırsa Webo Fenerbahçede oynayacak kadar kaliteli bir futbolcu değil.. Hiç ayağında top tutamıyor ileri top taşıyamıyor. Tabiki şimdi diceksiniz ki zaten adam forvet sahanın en ucunda duruyor diceksiniz ama örneğin bir kontra atakta yada orta alana yaklaşıp top aldığında hiç top süremiyor ve dayanıklıda değil. Bana kalırsa Emenikede geldikten sonra Sow ve Emenikenin Forvet-Kanat arası yer değiştirerek oynaması gerekiyor.. Maçın sonlarına doğruda performansa göre herhangi biri çıkıp sol açığa Canerin geçmesi gerekiyor..
Peki ya sizin Görüşleriniz ?
Peki ya sizin Görüşleriniz ?



