Wavemi satip N8 almayi dusunuyorum sorularim var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tulkas

tulkas

Üye
    Konu Sahibi
Wavemi satip N8 almayi dusunuyorum sorularim var
merhaba arkaslar s8500 satip n8 alacagim yalniz kafamda bir kac soru var.n8 problemli bir tlefonmu ? sık sık kpanip aciliyor diye duydm vb.birde n8in optik zoomu cok dandik diyorlar dogrumu ve kac tane web sayfasi bir arada aciyor ve benim icin en onemli olan netten istedgm her videou aciyormu mesala dizi siteleri var actim izliyorum yan yatirinca tam ekran oluyormu.tesekkurler
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3 ve Lord_oF_Dark


apobaba1234

apobaba1234

Üye
vidyo izlemede hic bir sikintin olmaz
 
blackbird48

blackbird48

Üye
arkadaş video izlemede hiç bi sıkıntı yok ama şunuda sölim wawe androıd ve adroıd e alışan insan asla symbıan kullanamaz şimdi dürüst olalım fanatıkiğin anlamı yok symbıan bu ara kendini topladı ama androıd dede hızsöz konusu yani bunları göz önünde bulundur ama donanımsal olarak N8 bence şahaneötesi bir cihaz ben nokıakullanan bir insanım ve sadece ömrümde 1 kere değişiklik yapıp ilk çıktı yıllarda samsung e250 almıştım sonra bu cihaz bana tövbe ettirmişti samsunga ama şimdilerde araştırmadayım N8 ime kardeş olarak bi sağlam andoıd li samsung galaxy falan düşünebilirim ama asla N8 e kıyamam
 
suat1111

suat1111

Üye
hiç bi sıkıntı olmaz aydın pınarda hasanlar barajında hatta efteni gölünde bile rahat rahat seyredersin
 

nonamex

Üye
Wave den N8 e geçerseniz pişman olursunuz ben söyleyeyim size.

Telefonun kendi web tarayıcısı rezalet, inanılmaz yavaş ve çoğu sitede donuyor. Flashta aynı şekilde insanı siteyi açtığına pişman ediyor. Opera Mobile diye bir web tarayıcısı kullanılıyor bu yüzden, onunda flash desteği yok.

Kamerası rezalet, telefonu alanların çoğu kamerasını kullanmıyor sanırım. Parlama sorunu var, kameranın içinde bir kısım ışığı yansıtıyor ve sisliymiş gibi bir görüntü çıkıyor ışık altında (Google'a n8 parlama yazın, ne dediğimi iyi anlayacaksınız)

Bir hoperlör koymuşlar, telefonu koyduğum yüzeylerin çoğunda sesi çıkmıyor (önü kapandığı için).

Ayrıca yavaş ve hantal bir telefon, adam gibi bir uygulaması yok.

Çoğu yerde abuk subuk hataları, takılmaları yavaşlıkları var..

Kısacası bu telefona 1000 lira vereceğinize gidip sokağa atın, emin olun daha hayırlı bir iş yapmış olursunuz o derece bıktım 1 ayda :off:
 
apobaba1234

apobaba1234

Üye
wawe android deil bada ;)
 

nonamex

Üye











Buyrun N8'in kamerasının üstünlükleri(!)

Telefonu sadece resimlerden bilipte fanboyluğu yapanlara duyurulur
 
tulkas

tulkas

Üye
    Konu Sahibi
Wave android değil bada.Arkadaşlar cevaplarınız çok muğlak olmuş n8 kullanan bir vatandaş tam cevaplıyabilirmi sorularımı.Tartisma icin acmadim bu arada.
 
suat1111

suat1111

Üye
Wave den N8 e geçerseniz pişman olursunuz ben söyleyeyim size.

Telefonun kendi web tarayıcısı rezalet, inanılmaz yavaş ve çoğu sitede donuyor. Flashta aynı şekilde insanı siteyi açtığına pişman ediyor. Opera Mobile diye bir web tarayıcısı kullanılıyor bu yüzden, onunda flash desteği yok.

Kamerası rezalet, telefonu alanların çoğu kamerasını kullanmıyor sanırım. Parlama sorunu var, kameranın içinde bir kısım ışığı yansıtıyor ve sisliymiş gibi bir görüntü çıkıyor ışık altında (Google'a n8 parlama yazın, ne dediğimi iyi anlayacaksınız)

Bir hoperlör koymuşlar, telefonu koyduğum yüzeylerin çoğunda sesi çıkmıyor (önü kapandığı için).

Ayrıca yavaş ve hantal bir telefon, adam gibi bir uygulaması yok.

Çoğu yerde abuk subuk hataları, takılmaları yavaşlıkları var..

Kısacası bu telefona 1000 lira vereceğinize gidip sokağa atın, emin olun daha hayırlı bir iş yapmış olursunuz o derece bıktım 1 ayda :off:

sen ne kullanıyorsun bilmiyorum ama kafan güzel belli:kop::kop::kop:
 
suat1111

suat1111

Üye
bu bisorun hemde düzeltilir benimkinde neden yok
 
blackbird48

blackbird48

Üye
Wave den N8 e geçerseniz pişman olursunuz ben söyleyeyim size.

Telefonun kendi web tarayıcısı rezalet, inanılmaz yavaş ve çoğu sitede donuyor. Flashta aynı şekilde insanı siteyi açtığına pişman ediyor. Opera Mobile diye bir web tarayıcısı kullanılıyor bu yüzden, onunda flash desteği yok.

Kamerası rezalet, telefonu alanların çoğu kamerasını kullanmıyor sanırım. Parlama sorunu var, kameranın içinde bir kısım ışığı yansıtıyor ve sisliymiş gibi bir görüntü çıkıyor ışık altında (Google'a n8 parlama yazın, ne dediğimi iyi anlayacaksınız)

Bir hoperlör koymuşlar, telefonu koyduğum yüzeylerin çoğunda sesi çıkmıyor (önü kapandığı için).

Ayrıca yavaş ve hantal bir telefon, adam gibi bir uygulaması yok.

Çoğu yerde abuk subuk hataları, takılmaları yavaşlıkları var..

Kısacası bu telefona 1000 lira vereceğinize gidip sokağa atın, emin olun daha hayırlı bir iş yapmış olursunuz o derece bıktım 1 ayda :off:
bak arkadaş dediğine dışarda kargalar bile güler kamera demişsin nokıa N8 kamerada tüm cihazları bağırta bağırta ezeıo bu 1. cihaz hantal demişsin halt etmişsin yer uçağı buda 2 .aa ama gördüğüm kadarı ile sen hala tarihi eser bir cihaz kullandığın için yazık N8 in nasıl bir cihaz oldunu bilmeden g...... den sallamışsın bak ben fanatik değilim ama her şeyinde hakkını vererek konuşmak lazım samsungun gerçekten çok sağlam cihazları var ama bu N8 in kötü oldu anlamına gelmıo N8 satış fiyatını son kuruşuna kadar hak eden 1 cihaz ve bu konuda NOKIA yaya aldığı her kuruş ANNE sinin ak sütü gibi helal olsun
 
yorgun_5388

yorgun_5388

Üye
Wave den N8 e geçerseniz pişman olursunuz ben söyleyeyim size.

Telefonun kendi web tarayıcısı rezalet, inanılmaz yavaş ve çoğu sitede donuyor. Flashta aynı şekilde insanı siteyi açtığına pişman ediyor. Opera Mobile diye bir web tarayıcısı kullanılıyor bu yüzden, onunda flash desteği yok.

Kamerası rezalet, telefonu alanların çoğu kamerasını kullanmıyor sanırım. Parlama sorunu var, kameranın içinde bir kısım ışığı yansıtıyor ve sisliymiş gibi bir görüntü çıkıyor ışık altında (Google'a n8 parlama yazın, ne dediğimi iyi anlayacaksınız)

Bir hoperlör koymuşlar, telefonu koyduğum yüzeylerin çoğunda sesi çıkmıyor (önü kapandığı için).

Ayrıca yavaş ve hantal bir telefon, adam gibi bir uygulaması yok.

Çoğu yerde abuk subuk hataları, takılmaları yavaşlıkları var..

Kısacası bu telefona 1000 lira vereceğinize gidip sokağa atın, emin olun daha hayırlı bir iş yapmış olursunuz o derece bıktım 1 ayda :off:

senın bu anlattıklarının hıc bır benım tlde olmuyor??bu dedıklerın ılk cıkan hatalı serıde..suan kullanıyorum ne takılma var neden uyglama eksıklıgı :op:canım kardesım..bılık bılmez tl kötulemeyın..ılk serısını kullandım takılma vardır kapanma vardı..yenı aldıgımda hıcbırsey yok 15 gun oldu..ha kamera olayıda bırsey degl??kameranın ısıga verdıgı hatadır..yazılımla duzelcek...bırsey daha dımm bende sasırdım ama web tarayıcım cok hızlı yenı serıler böle galıba:Dıyı forumlar:oke:
 
tulkas

tulkas

Üye
    Konu Sahibi
n8'de parlama sorunu var ama cok abartilcak birsey degil düz kullanicilar icin
 
sh0ck

sh0ck

Üye
Wave den N8 e geçerseniz pişman olursunuz ben söyleyeyim size.

Telefonun kendi web tarayıcısı rezalet, inanılmaz yavaş ve çoğu sitede donuyor. Flashta aynı şekilde insanı siteyi açtığına pişman ediyor. Opera Mobile diye bir web tarayıcısı kullanılıyor bu yüzden, onunda flash desteği yok.

Kamerası rezalet, telefonu alanların çoğu kamerasını kullanmıyor sanırım. Parlama sorunu var, kameranın içinde bir kısım ışığı yansıtıyor ve sisliymiş gibi bir görüntü çıkıyor ışık altında (Google'a n8 parlama yazın, ne dediğimi iyi anlayacaksınız)

Bir hoperlör koymuşlar, telefonu koyduğum yüzeylerin çoğunda sesi çıkmıyor (önü kapandığı için).

Ayrıca yavaş ve hantal bir telefon, adam gibi bir uygulaması yok.

Çoğu yerde abuk subuk hataları, takılmaları yavaşlıkları var..

Kısacası bu telefona 1000 lira vereceğinize gidip sokağa atın, emin olun daha hayırlı bir iş yapmış olursunuz o derece bıktım 1 ayda :off:



vaktim kisitli oldugundan diger knular hakkinda yorum yapmak istemiorum ama, sen kameranin arkasindaki etiketi soktugunden eminmisin?
 
Uruloki

Uruloki

Üye
nonamax 5.5 aydır kullandığım cihazı internetten sallama şeylerle gelme tamam bi kere gsmarena dahil olmak üzere çoğu kompakt makinayı geride bırakacak kadar iyi fotoraf çektiğini belirtti hatta lg optimus 1080p video çekmesine karşın yine videoda N8 i seçti bu bir iki ise nokia bu tür parlamalar için fotoğraf çekildiği anda lensin önüne geçen bir filtre dahi bile yerleştirdi cihaza KULLANMADAN SADECE İNTERNETTEN ALDIĞIN BİLGİLERLE BURAYA GELME SOR BAK İLK KONULARDA DA BEN VARIM SON KONULARDADA BOŞUNA DIRDIR ETME fanboyluk diyorsun wave'in tarayıcısnın sadece flash 9.1 içeriğini açabildiği niye söylemiyorsun onu 5800 dahi yapıyor canım ve ekliyorum 20 adet programı ben kendim açtım cihazda takılma kilitlenme olmadı ama tamam tarayıcı yavaş bunu bende kabul ediyorum ama yok kilitleniyor çakılıyor yok böyle şeyler ve şuana kadar sadece youku sitesinde video izleyemedim bunu da söyliyim ayrıca burda fanboyluk yapmıyorum ayrıca ekle N8 de Broadcom BCM2727 olduğunu ekle şu an mobil piyasının en iyi gpu su eee daha ne o zaman

ekleme:
bence arkadaş arkadaki koruyucuyu sökmeyi unutmuş hiçbir zaman değil ilk aldığımda bende sökmemiştim bembeyazdı fotoğraflar ama şu an öyle bir sorun yok bence makinede hatalı değil
 
yorgun_5388

yorgun_5388

Üye
n8'de parlama sorunu var ama cok abartilcak birsey degil düz kullanicilar icin

n73 dede vardı yazılımla duzeltıdı..abartılacak bırsey degl..mıllettı anlamıyorum ya bıle bıle morardıgı yerde durdurup resım cekıyo..tlı kötulemek ıcın..yapmayın arkdaslar tl bu yazılımla duzeltılır..n73 de de gece mor cekme hastalıgı vardı..bunlar yazılımsal..
 
suat1111

suat1111

Üye
n8'de parlama sorunu var ama cok abartilcak birsey degil düz kullanicilar icin

yok kardesim yok hasanlar barajına git bi video çek düzcede telefoncu volkan var hem motorcu selamımı söyle al bi n8 i eline dene bi bak
 
tulkas

tulkas

Üye
    Konu Sahibi
Tartışmayın beyler sorularima neden kimse duzgum cevap vermiyor kendi aranizda gene basladiniz.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ben cevap veriyim ilk çıkan parti hatalıydı ama bana rastgelmedi şu video meselesi daha öncede belirtiğim gibi sadece youkuda izleyemdeim video ama internetin hızlıysa onuda açabiliyor sonra takılma meselesi 20 tane program açtım bir şey olmadı başka birşey sormamıştın galiba ama alırsan 2.nci parti olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt