tulkas
Üye
Wavemi satip N8 almayi dusunuyorum sorularim var
merhaba arkaslar s8500 satip n8 alacagim yalniz kafamda bir kac soru var.n8 problemli bir tlefonmu ? sık sık kpanip aciliyor diye duydm vb.birde n8in optik zoomu cok dandik diyorlar dogrumu ve kac tane web sayfasi bir arada aciyor ve benim icin en onemli olan netten istedgm her videou aciyormu mesala dizi siteleri var actim izliyorum yan yatirinca tam ekran oluyormu.tesekkurler



canım kardesım..bılık bılmez tl kötulemeyın..ılk serısını kullandım takılma vardır kapanma vardı..yenı aldıgımda hıcbırsey yok 15 gun oldu..ha kamera olayıda bırsey degl??kameranın ısıga verdıgı hatadır..yazılımla duzelcek...bırsey daha dımm bende sasırdım ama web tarayıcım cok hızlı yenı serıler böle galıba
ıyı forumlar